Branding

Cílem brandingu je vytvořit pozitivní postoj zákazníků ke značce.

Úspěch vaší značky závisí vedle poptávky po nabízených službách a produktech především na jedné z klíčových marketingových aktivit – precizním brandingu. Způsob, jakým zákazníci vnímají vaši značku (brand), si určujete sami.

Podstatou brandingu jsou činnosti, jejichž cílem je získat požadované vnímání v myslích zákazníků. Vhodně zvolené logo, claim, název nebo vizuální styl v sobě mohou po dlouhá léta nést vaše firemní kvality a vytvářet pozitivní postoj zákazníků ke značce. Cesta do povědomí zákazníků je dlouhá a častokrát trnitá, ale získáte-li sympatie své cílové skupiny, získáte také silnou pozici na trhu.

Jsme specialisty na budování úspěšných značek a rádi zviditelníme i tu vaši.

Na co se v brandingu specializujeme

Logo.

Vhodně zvolené logo vás vymaní ze šedi konkurence a dá vaší korporátní identitě jasný směr. Rádi ukážeme, jak se posiluje image, a vytvoříme vám originální logo, které v sobě odrazí firemní hodnoty a vize podniku.

Corporate identity.

Vizuální firemní identita vás reprezentuje na trhu, odlišuje od konkurence a buduje vaši image u zákazníků. Důležitost corporate identity nepodceňujte, protože utváří pozitivní pohled vašich potencionálních zákazníků.

Grafický design.

Ani sebelepší text bez pečlivě zpracované grafické podoby vaše zboží neprodá. Dopřejte své značce i produktům atraktivní vzhled a úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.

Obalový design.

Na trhu existuje celá řada produktů podobných tomu vašemu. A jelikož zákazníci nakupují především očima, je design obalu nejdůležitějším marketingovým nástrojem, který můžete maximálně využít ve svůj prospěch.
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení