Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Zúčastnili jsme se výběrového řízení na reklamní kampaně pro pivo Rychtář. Výběrové řízení jsme sice nevyhráli, ale vznikla pěkná práce, kterou vám, chceme představit.

Hlavním cílem bylo připravit kreativní koncept, tvář brandu, pro značku Rychtář na rok 2016. Cílem je vytvoření loajality ke značce a upevnění pozice značky v rámci regionu. Zaměření na on-trade i off-trade, region Hlinsko, ale také Svitavy, Nové Město na Moravě, Žďár nad Sázavou a okolní vesnice. Hlavní sdělení kreativního konceptu měli být skutečné tradiční hodnoty a řemeslná kvalita, utvářená srdcem.

V první fázi jsme řešili jak strategii, tak jsme naskicovali několik konceptů, ze kterých jsme vybrali jednu variantu, kterou jsme dále rozpracovávali.

Předností Rychtáře je výroba z tradičních pivních surovin, jako je negranulovaný chmel.

 

Společně s vizuálem jsme tvořili reklamní předměty, tácky, trička, bločky či buttony.