Analýza klíčových slov

Správný výběr klíčových slov je rozhodující pro úspěch vašeho webu.

Správný výběr klíčových slov je rozhodující pro úspěch vašeho webu, e-shopu či PPC reklamní kampaně. Důsledná analýza klíčových slov vám dodá soubor výrazů, které vaši zákazníci vyhledávají. Dobře optimalizovaný web s vhodným užitím vytipovaných slovních obratů se dlouhodobě umísťuje na předních pozicích Google a Seznamu, což jsou v Česku nejvyužívanější vyhledávače.

Hra s klíčovými slovy je věda. Nejdůležitější na celém procesu je nalézt vhodnou vyváženost mezi poutavostí obsahu a důvěryhodností pro vyhledávače. Jinak řečeno z tabulky plné slov a čísel je třeba vytěžit maximum, tedy využít vhodné slovní obraty a zakomponovat je do vět nenásilně a logicky. Při analýze klíčových slov pamatujeme na různé typy shod keywords. Když totiž vaši klienti vyhledávají na Seznamu či Google, tak mají na výběr ze tří typů zápisu hledaného sousloví: volné, „frázové“, [přesné]. Na všechny tyto varianty pamatujeme a ohlídáme je pro vás.

S čím vám pomůžeme

  • průzkum hledanosti frází spojených s vaším podnikáním
  • zpracování analýzy klíčových slov s doporučením nejvhodnějších slovních obratů
  • konzultace a návrh konceptu textů ve spojení s klíčovými slovy
  • aplikace do textů na webu, PPC kampaní a dalších on-line nástrojů

Jak postupujeme

Zmapujeme váš produkt či službu.

Analýza klíčových slov se zpravidla vztahuje ke konkrétní službě či produktu firmy. Začínáme tedy sběrem informací a analýzou. Zjistíme potřebná fakta o vašem podnikání a zanalyzujeme data z Google Analytics (pokud je na něj web napojen).

Hrajeme si se slovy.

Klíčová slova si rozdělíme do relevantních kategorií k produktu. Pro hledání konkrétních klíčových slov používáme nástroje pro návrhy klíčových slov Sklik od Seznamu a AdWords od Google. Nástroje zobrazují statistiky průměrné hledanosti keywords za měsíc.

Myslíme na chyby a nezvyklé kombinace.

Do soupisu klíčových slov je třeba zahrnout hovorové výrazy, překlepy (chybné varianty), obecná spojení, cenová spojení a tak dále. V přehledné tabulce a s komentářem vám zpracujeme slovní spejení důležitá pro váš byznys.
Atlantic nám prováděl analýzu nových www stránek, klíčových slov a nastavili nám PPC kampaně. Díky velice pečlivému přístupu se podařilo zásadním způsobem zlepšit funkčnost stránek. S kvalitou, cenou i přístupem pracovníků jsme byli plně spokojení.
Ing. David Vítek, vedoucí marketingu, SAPELI
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení