Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Správný výběr klíčových slov je rozhodující pro úspěch vašeho webu, e-shopu či PPC reklamní kampaně. Důsledná analýza klíčových slov vám dodá soubor výrazů, které vaši zákazníci vyhledávají. Dobře optimalizovaný web s vhodným užitím vytipovaných slovních obratů se dlouhodobě umísťuje na předních pozicích Google a Seznamu, což jsou v Česku nejvyužívanější vyhledávače.

Hra s klíčovými slovy je věda. Nejdůležitější na celém procesu je nalézt vhodnou vyváženost mezi poutavostí obsahu a důvěryhodností pro vyhledávače. Jinak řečeno z tabulky plné slov a čísel je třeba vytěžit maximum, tedy využít vhodné slovní obraty a zakomponovat je do vět nenásilně a logicky. Při analýze klíčových slov pamatujeme na různé typy shod keywords. Když totiž vaši klienti vyhledávají na Seznamu či Google, tak mají na výběr ze tří typů zápisu hledaného sousloví: volné, „frázové“, [přesné]. Na všechny tyto varianty pamatujeme a ohlídáme je pro vás.

S čím vám pomůžeme

  • průzkum hledanosti frází spojených s vaším podnikáním
  • zpracování analýzy klíčových slov s doporučením nejvhodnějších slovních obratů
  • konzultace a návrh konceptu textů ve spojení s klíčovými slovy
  • aplikace do textů na webu, PPC kampaní a dalších on-line nástrojů

Jak postupujeme

Zmapujeme-vas-produkt-ci-sluzbu

Zmapujeme váš produkt či službu.

Analýza klíčových slov se zpravidla vztahuje ke konkrétní službě či produktu firmy. Začínáme tedy sběrem informací a analýzou. Zjistíme potřebná fakta o vašem podnikání a zanalyzujeme data z Google Analytics (pokud je na něj web napojen).
analyza-klicovych-slov

Hrajeme si se slovy.

Klíčová slova si rozdělíme do relevantních kategorií k produktu. Pro hledání konkrétních klíčových slov používáme nástroje pro návrhy klíčových slov Sklik od Seznamu a AdWords od Google. Nástroje zobrazují statistiky průměrné hledanosti keywords za měsíc.

myslime-na-chyby

Myslíme na chyby a nezvyklé kombinace.

Do soupisu klíčových slov je třeba zahrnout hovorové výrazy, překlepy (chybné varianty), obecná spojení, cenová spojení a tak dále. V přehledné tabulce a s komentářem vám zpracujeme slovní spejení důležitá pro váš byznys.

CHCI TUTO SLUŽBU
Atlantic nám prováděl analýzu nových www stránek, klíčových slov a nastavili nám PPC kampaně. Díky velice pečlivému přístupu se podařilo zásadním způsobem zlepšit funkčnost stránek. S kvalitou, cenou i přístupem pracovníků jsme byli plně spokojení.
Ing. David Vítek, vedoucí marketingu, SAPELI

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.