Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Vizuální firemní identita vás reprezentuje na trhu, odlišuje od konkurence a buduje vaši image u zákazníků. Důležitost corporate identity nepodceňujte, protože utváří pozitivní pohled vašich potencionálních zákazníků. Také je informuje o vaší existenci právě ve chvíli, kdy se rozmýšlí o koupi zboží nebo služby.

Jednotná firemní identita vám zajistí specifičnost, originalitu a nezaměnitelnost s jinou společností. Grafický manuál vám zaručí jednotný styl všech tiskovin a vizuálních dokumentů, kterými se představujete navenek i uvnitř podniku. Kompletní návod k používání vizuálního stylu ušetří čas i peníze nejen vám, ale i subjektům realizujícím propagaci vaší firmy. Prezentace vaší společnosti, produktů i služeb bude příjemnější jak pro vaše zákazníky, tak partnery, média, instituce i vaše zaměstnance.

S čím vám pomůžeme

  • pro úspěšný start v podnikání vám navrhneme unikátní název pro vaši firmu
  • vytvoříme vhodné logo, které se bude hodit k názvu i oboru vašeho podnikání
  • sestavíme grafický manuál, ve kterém definujeme váš jednotný vizuální styl
  • pro snadné oslovení cílové skupiny vymyslíme poutavý claim
  • sjednotíme a navrhneme vhodné vizitky, hlavičkový papír, reklamní předměty, plachty, letáčky, brožury nebo polepy vozového parku

Jak postupujeme

logotyp

Začínáme vždy od loga.

Corporate identity navazuje na logo. Ptáme se na váš obor podnikání, konkurenční výhodu, jedinečnost značky. Sepíšeme brief a pustíme se do práce. Pokud s podnikáním začínáte, navrhneme vám logo. V případě, že vaše logo potřebuje facelift, uděláme vkusný redesign.
vizualni-prvek

Vybereme vhodný vizuální prvek.

Začneme připravovat návrhy formou skic. Vybrané návrhy překreslíme do počítače a pro lepší představu vám je prezentujeme na několika firemních materiálech, jako je vizitka, hlavičkový papír, obálka a další.
firemní-materiály

Vizuální styl rozpracujeme na firemní materiály.

Vybraný vizuální styl dopracujeme do finální podoby a rozpracujeme na veškeré tiskoviny, firemní materiály, webové stránky a prezentace. Veškeré grafické návrhy definujeme v grafickém manuálu.
grafický-manuál

Vše definujeme v grafickém manuálu.

Veškeré tiskoviny definujeme do grafického manuálu. Grafický manuál je souhrn pravidel pro používání firemní grafiky, jejímž výsledkem je jednoznačné stanovení identity společnosti.
CHCI TUTO SLUŽBU
Spolupráce s Atlantic Studiem umožňuje naší společnosti profesionální vystupování a prezentaci naší značky prostřednictvím nástrojů zpracovaných naším partnerem a to od webových stránek přes výzdobu a označení kanceláří, firemní dokumenty, označení služebních vozidel až po vizitky. Služeb využíváme bez mála pět let a ve všech směrech nám vyhovují.
Zdeněk Tůma, jednatel společnosti Cobap

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.