Proč chtít Microsite?

Nepotřebuji rozsáhlý web

efektivní pro produkt nebo službu

Chci to mít hotové co nejdříve

ideálně do měsíce

Potřebuji pomoc s obsahem

vyřešíme text i obrázky

Chci cenu, kterou si můžu dovolit

již od 20 tisíc Kč

Úspěšné Microsite

TEDOM GROUP

NICOCZ

DRONEMANN

Líbí se mi to a chci landing page od Atlanticu

Stránka, která změní návštěvníka v zákazníka

Landing page je důležitou součástí marketingové kampaně. Jedná se o samostatnou stránku, na níž se Váš potenciální zákazník dostane klepnutím na reklamní banner nebo odkaz v ;newsletteru.

Aby byla kampaň úspěšná, měla by vést na účelovou landing page s potřebnými informacemi a akčními prvky, nikoliv na standardní úvodní stránku webu.
Cílem landing page je tedy provedení konkrétní akce, tzv. zákaznická konverze.
Akcí může být nákup produktu, potvrzení účasti na události, odpověď na anketní otázku, stažení souboru výměnou za kontaktní údaje apod.

Čím přesvědčí: kvalitní landing page a jak vypadá

Viditelné lákavé nadpisy pomáhají v orientaci při prohlížení.

Grafické obsahové prvky (obrázky) vhodně doplní textové sdělení a také pomohou vzbudit potřebné emoce.

VELKÝ NADPIS

Ltrjem ipsum dolor
adipisci ngsed. .Ltrjem ipsum dolor
adipisci ngsed

Microsite musí být důvěryhodná.

Informace musí být přehledné, stručné a jasné.

Microsite musí být důvěryhodná.

A jak postupujeme při tvorbě landing page?

Vy nejlépe víte, co chcete. Znáte své zákazníky. My zase víme, jak to zařídit. Dohromady dosáhneme cíle.

1

Definice cílů a představ

Řeknete nám, jakých cílů si přejete dosáhnout. My Vás seznámíme s celým procesem. Zeptáme se na filozofii společnosti, zkušenosti se zákazníky a podobné detaily. To nám usnadní návrh takové stránky, s níž dosáhnete očekávaných záměrů.

2

Psaní textů, které prodávají

Váš produkt nebo událost popíšeme jasně a srozumitelně. Použijeme správná klíčová slova. Text strukturujeme tak, aby působil přehledně, a opatříme ho lákavými titulky. Budeme ho formulovat tak, aby návštěvníky přiměl ke konverzní akci.
Vzpomeňte si: Na počátku bylo slovo…

3

Výběr nejlepších vizuálních prvků

Textové informace jsou sice nejdůležitější, ale spolu s vhodnými grafickými prvky (obrázky, případě videem) jsou mnohem přitažlivější a stravitelnější. Vybereme nejvhodnější obrázky po stránce informační, estetické i psychologické. Sami nafotíme, co bude potřeba.

4

Vytvoření zjednodušeného modelu

Textové informace jsou sice nejdůležitější, ale spolu s vhodnými grafickými prvky (obrázky, případě videem) jsou mnohem přitažlivější a stravitelnější. Vybereme nejvhodnější obrázky po stránce informační, estetické i psychologické. Sami nafotíme, co bude potřeba.

5

Návrh grafického řešení

Jdeme malovat! Máme text, máme související grafické prvky, máme návrh optimálního uspořádání stránky, takže je nejvyšší čas tohle všechno obléknout do lákavého designu — vkusného grafického kabátu, barevně i stylově oslovujícího cílovou skupinu.

6

Technická realizace stránky

Naši kodéři a programátoři udělají z grafického návrhu skutečnou stránku. Znají všechny postupy, specifikace a podobná kouzla, takže Vaši zákazníci uvidí v prohlížečích svých počítačů, telefonů a tabletů vždy tu správnou a dobře fungující verzi.

7

Ověření funkčnosti

Na naší neveřejné doméně zprovozníme testovací verzi. Pochopitelně k ní budete mít přístup. Zkontrolujeme do posledního detailu, že všechno funguje bez závad. Pokud přece jen narazíme na nějakou nesrovnalost, obratem ji vyřešíme.

8

Nastavení nástrojů pro analýzu a měření

Než Vaši novou perfektní landing page ukážeme zákazníkům, doplníme do ní potřebné měřící kódy a zapojíme ji do služby Google Analytics pro sledování návštěvnosti a monitoring chování návštěvníků.
Hotovo — teď můžeme stránku spustit.

Dohlédneme na plnění Vašich cílů

Protože Vaše nová landing page bude obsahovat napojení na nástroje Google Analytics, dokážeme měřit a vyhodnocovat účinnost a dokonce ji průběžně vylepšovat.

Ochotně Vám pomůžeme s on-line marketingem. Připravíme reklamní kampaně, které na stránku přivedou nové potenciální zákazníky. Pro ty návštěvníky, kteří Vám poskytli e-mailové adresy a přihlásili se k odběru newsletterů, připravíme další kampaně.

Dohlédneme na plnění Vašich cílů

Protože Vaše nová landing page bude obsahovat napojení na nástroje Google Analytics, dokážeme měřit a vyhodnocovat účinnost a dokonce ji průběžně vylepšovat.

Ochotně Vám pomůžeme s on-line marketingem. Připravíme reklamní kampaně, které na stránku přivedou nové potenciální zákazníky. Pro ty návštěvníky, kteří Vám poskytli e-mailové adresy a přihlásili se k odběru newsletterů, připravíme další kampaně.

Zavolejte nebo napište a můžeme hned začít

Lore lipsum