Pomůžeme vám pohlídat noviny, televizi, rádio i on-line příspěvky

Ve vámi stanoveném časovém intervalu monitorujeme tisk, TV, rádio a webové magazíny, abychom vám přiblížili, jak o vás média mluví, případně vám doporučíme, jak v jednání s nimi postupovat. Analýza mediálního obrazu je klíčová pro plán vaší komunikace s okolím. Výstupem naší spolupráce je naformátovaný PDF dokument, ve kterém si můžete přečíst, co se v daném časovém období pralo o tématu, jež vás zajímá.

Monitoring médií nemusíte využít pouze na vlastní značku, ale můžete si zajistit přehled o vaší konkurenci. Jak často se o ní píše? V jakých médiích? A co ve své komunikaci sděluje?

Mít dobré PR je vaše skvělá vizitka, proto vám nyní nabízíme službu, která ohlídá vaše mediální výstupy a odhalí vám, kde se o vás co šustne. Dubnová zlatá rybka přináší službu Monitoring médií.

Kdy se hodí zmonitorovat média:

Zavádíte na trh nový produkt? Monitoring médií vám pomůže poskládat střípky informací do analýzy konkurence. Zároveň vám ukáže, jaká média a kteří novináři o vašem tématu píší. Média relations jsou pak mnohem cílenější a efektivnější.

Pořádáte akci? Zjistěte si díky monitoringu médií, jak se o akci vyjadřují média.

Naplánovali jste PR kampaň a potřebujete zpětnou vazbu? Přehled o úspěšnosti PR strategie vám dá monitoring médií. V jednom přehledném souhrnném dokumentu najdete soubor mediálních výskytů o vás, společnosti, ale i vašich akcích a dalších klíčových slovech, které potřebujete monitorovat.

Proč si vzít monitoring médií od Atlantic:

Vše uděláme za vás. Už nemusíte listovat novinami a hledat na internetu. Výstupy, které jsou pro vás relevantní, naformátujeme do přehledného dokumentu a vyznačíme klíčová slova pro snadnou orientaci v obsahu.

Šetříme vaše peníze. Skončily doby, kdy vám denně na stole přistála halda novin, kterou jste se museli probírat. Nyní se vám pod ruce dostanou pouze žádané příspěvky. Přesně ty, které potřebujete. Už žádné zbytečné předplatné.

Dodáme vám přehledné analýzy. Z vyhodnocování mediálních výstupů můžete čerpat náměty pro další marketingové aktivity a zjistit, jakým způsobem se mluví o vaší značce či produktech prostřednictvím třetích osob. Připravíme vám dokument či prezentaci na míru a vy s ní dále můžete jednoduše pracovat.

Jaké varianty vám nabízíme:

Jednorázový monitoring – potřebujete konkrétně časově ohraničenou analýzu mediálních výstupů? Zajímají vás konkrétní slova a přesné časové orámování? Pak zvolte čas od času, v závislosti na vašich komunikačních aktivitách, jednorázový monitoring médií.

Měsíční správa – zajímají se o vás média pravidelně? Objednejte si od nás pravidelný měsíční monitoring tisku, rádií, televize a on-line příspěvků. Do 5 pracovních dnů vám na mail pošleme souhrnný PDF dokument.

Dubnová akce zlaté rybky

První tři, kteří zareagují na naši nabídku, dostanou monitoring za období 1. 1. 2014–30. 4. 2015 zdarma. Každý další pak dostane nabídku na zvýhodněnou cenu 3 500 Kč za měsíční správu, nebo 5 000 Kč za období 1. 1. 2014–30.4.2015.

Pro více informací kontaktujte Martinu Přibylovou.