Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Outdoor venkovní reklama je stále účinný nástroj pro budování značky

Venkovní neboli outdoor reklama může být velmi účinným nástrojem k propagaci firmy. Venkovní reklamu je možné cílit na určitou skupinu zákazníků, podobně jako reklamu na internetu.

venkovni_reklama_billboard

Jaké jsou výhody venkovní reklamy?

  • Dlouhodobé, pravidelné, nepřetržité a přímé působení na zákazníka
  • Přesné zacílení na požadovanou skupinu zákazníků (na řidiče, matky s dětmi, studenty…)
  • Působí podvědomě a bez ohledu na vůli příjemce (nelze ji vypnout, ztlumit, obejít, zahodit či odložit)
  • Rychlý start kampaně
  • Relativně levné médium s velkým procentem účinnosti zásahu
  • Velkoplošné reklamy přitahují pozornost a budují prestiž a image značky nebo produktu
  • Geografická flexibilita (lze ji plánovat jak celostátně, tak jen regionálně nebo lokálně)
  • Možnost zásahu jakékoliv věkové, sociální a příjmové skupiny obyvatelstva
  • Efektivní dosah (opakovaný kontakt se stejným sdělením)

Víte, že: Na člověka působí denně zhruba 3000 reklamních sdělení, a že člověk jednomu reklamnímu sdělení věnuje zhruba tři sekundy?

Jaké typy venkovní reklamy nabízíme?

  • Billboardy – nejrozšířenější formát v ČR je 5,1 x 2,4 m. Umísťuje se především ve městech na frekventovaných místech a je určen nejen pro řidiče, ale i pro chodce.
  • Bigboardy – deska o rozměrech 9,6 x 3,6 m, což je základní formát používaný podél silnic. Pokud je dobře umístěn a kvalitně osvětlen, má velmi dobrou účinnost.
  • Megaboardy – mohou dosahovat rozměrů až 25 x 10 metrů. Nejvíce používané jsou u dálnic, neboť jsou vidět z a vysoké rychlosti a z velké dálky. Mohou být atypického tvaru či doplněny osvětlením.
  • Miniboardy – plocha od cca 2 do 12 m².
  • City light vitríny (CLV) – mají standardní rozměr 118,5 x 175 cm, plochu do 2 m². Umísťují se ve městech na místech s velkou frekvencí chodců. Díky podsvícení jsou účinné ve dne i v noci, za každého počasí.
  • Velkoplošné plachty – plachty, síťoviny nebo malby přímo na fasádu – využití přirozených městských ploch.
  • Městské mobiliáře – především přístřešky MHD, novinové stánky, infopanely, veřejné záchodky, hodiny, telefonní budky, lavičky, zábradlí, odpadkové koše apod.
  • Sloupy veřejného osvětlení a MHD – reklamní stojany k připevnění na pouliční osvětlení a MHD sloupky (lamppostery).
  • Pohyblivá reklama – reklama na dopravních prostředcích MHD, vozidlech taxi a jiných veřejných přepravních prostředcích. Patří sem i pojízdné billboardové kampaně kombinující billboard s audiovizuální složkou.
  • Netradiční formáty reklamy – využívají se ve chvíli, kdy standardní formáty nepokryjí požadovanou plochu – mostní konstrukce, štíty domů apod.
  • Světelné reklamy – nápisy a loga, neony, vitríny, citylighty, panely, firemní totemy, pylony, orientační systémy budov apod.
  • Ostatní – nafukovací poutače, létající reklamní zařízení (balóny apod.)

venkovni_reklama_billboard_oknoland venkovni_reklama_5Dcinemavenkovni_reklama_reklamni_stojany

Jaké jsou důležité faktory venkovní reklamy?

  • Umístění plochy (lokalita, viditelnost, výška od komunikace, osvětlení)
  • Velikost plochy (možnost přidání 2D či 3D nástavby, světla nebo pohybu)
  • Délka kampaně (krátkodobá od 2 týdnů, dlouhodobá od 6 měsíců po několik let)

Proč venkovní reklamu od nás:

  • Dbáme na jasné, stručné, graficky jednoduché sdělení na všech venkovních médiích
  • Reklamní kampaně na venkovních nosičích navrhujeme originálně, kreativně, čitelně a zapamatovatelně
  • Na základě sdělení, cílové skupiny a cílů vaší kampaně připravíme efektivní mediaplán

Tip: Vytiskněte si váš billboard na papírek velikosti krabičky od sirek. Přečtete ho? Pokud ano, vše je v pořádku.

CHCI TUTO SLUŽBU

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.