Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Společnost Land Value vznikla proto, aby ulehčila život těm majitelům lesa, kteří nemají chuť, čas nebo potřebné know-how na to, aby se o les starali sami.

Pro Land Value jsme vymysleli komunikační strategii, napsali výstižný copywriting a vytvořili nepřehlédnutelný vizuální styl. Nyní pracujeme na webových stránkách a propagační materiálech společnosti, které okořeníme skvělými fotografiemi. Nakonec vytvoříme přehledný brand book, ve kterém bude definováno jak zacházet s grafickými prvky, ale i jak komunikovat se zákazníkem.

U stávajícího logotypu jsme pozměnili barevnost, do více přírodních tónů. Při tvoření vizuálního stylu, jsme si určili nejtypičtější prvky pro Land Value. Stěžejním nápadem se stala vrstevnice a struktura dřeva. Vrstevnice značí vrch, cestu k úspěchu kterou společnost představuje, struktura dřeva je zase nejcharakteristější.

Stěžejním nápadem se stala vrstevnice a struktura dřeva

Měníme les v místo, kde roste kapitál

Celou komunikaci směřujeme spíše do stylu bankovnictví, tiskoviny jsou tedy opatřeny luxusním parciálním lakem.

Podobné reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.