Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Zúčastnili jsme se výběrového řízení nové firemní identiy sítě hotelů Mamaison. Společnost Mamaison chtěla omladit a modernizovat značku a celkem z deseti reklamních agentur uspěl náš návrh speciálního vzorku, „červeno-zlaté tapety“, který přesně charakterizuje styl a kvalitu hotelů.

Tento vzorek se dá výborně rozpracovávat do veškerých tiskovin, inzerce a interiéru hotelů. Kombinace vzorku, zlaté a červené barvy s ČB fotografiemi působí luxusně a sjednocují všechny hotely, které jsou na jedinečných místech mnoha nejprestižnějších měst střední a východní Evropy, například v Praze, Moskvě, Varšavě, Bratislavě nebo Budapešti.

 

Při vytváření brožury jsme využili parciální lak a pauzovací papír, díky tomu působí brožura exklusivním dojmem.

 

 

Pro síť hotelů jsem navrhovali několik PPC kampaní. Návrhy prvně skicujeme na papír, pak realizujeme.

 

Podobné reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.