Řekněte to svému okolí!

Nejste spokojeni se stávajícím webem? Potřebujete změnu vizuálního stylu? Načerpejte inspiraci, co vše můžete ve své firmě změnit a udělejte si tak radost třeba v podobě redesignu loga.

Co vám můžeme k výročí firmy nabídnout?

  • redesign loga
  • redesign webu
  • dodatek k logu
  • vizuální styl a firemní identita
  • originální reklamní upomínkové předměty
  • video spot
  • brožura o firmě

Proč redesign?

Nejčastějším krokem při výročí firmy bývá grafická úprava loga, webu, či tiskovin. Redesign je odvážný krok, který má však smysl. Každé logo, příp. web časem zestárne, s přílivem nových technologií a materiálů se mění kvalita provedených materiálů. Ztratí punc modernity a originality. Jednou z možností, jak prodloužit jejich životnost je kvalitní redesign, který je podpořen profesionalitou, citem pro detail a zkušenostmi.

hlavní banner - logo

Kdy zvolit redesign?

  • logo a vizuální styl, web nesplňuje základní požadavky potřebné v praxi
  • chcete zviditelnit firmu
  • nová orientace firmy
  • rozšíření produktového sortimentu
  • potřeba působit profesionálněji
  • nejste se stávající situací spokojeni

Dobré logo?

Redesign může být jen malá kosmetická změna písma, návrh vlastního písma, změna grafického symbolu z důvodu nové orientace firmy, nebo kompletní redesign loga – jak symbolu, písma, tak i barev.

Dobré logo musí splňovat celou řadu identifikačních vlastností:

  • zapamatovatelnost
  • rozpoznatelnost
  • nadčasový vzhled
  • lepší čitelnost
  • výraznost
  • modernost

Mnohdy stačí logo pouze lehce tvarově upravit, aby získalo moderní vzhled. Má-li značka zachovat svoji vzhledovou podstatu, není potřeba připravovat nový návrh. Značku stačí jen dopilovat nebo mírně doladit. Redesignu se nemusíte obávat, do nového kabátu se pravidelně oblékají i firmy jako Philips, Pepsi, Apple a mnoho dalších.

Proč redesign webu?

Máte již zastaralý web, který neaktualizujete? Potřebujete zvýšit návštěvnost a prodej? Chcete jít s dobou a mít moderní, působivý web? Je pro vás důležité mít web s kvalitním a čtivým obsahem vybízející k vyšší konverzi návštěvníků?

Stále váháte, zda-li se redesign webu opravdu týká i vás?

Fakta, proč byste měli mít zájem o redesign webu:

  • ideální místo na to, abyste dali o sobě vědět, je internet
  • v současné době v ČR internet aktivně používá cca 64%
  • 96% uživatelů internetu považuje internet za vhodný nástroj pro vyhledávání produktů a služeb ve svém okolí i mimo něj
  • každý měsíc si lidé v ČR zobrazí na internetu přes 7 miliard stránek
  • každý člověk se tak měsíčně v průměru podívá přibližně na 1070 stránek. Každou vteřinu je v průměru v ČR zobrazeno přibližně 2766 stránek
  • Češi stráví na internetu každý měsíc průměrně 26 hodin

Z naší dílny

Redesignu loga, vizuálního stylu nebo webu nemusí předcházet jen firemní výročí. Není nic lepšího než praktická ukázka z naší tvorby. Pro inspiraci přikládáme ukázky redesignu, které u nás vznikly:

Příhoda s.r.o., Inapa, PSI Hubík, Mivokor, a další.

Než podniknete jakékoli kroky jsme připraveni se s vámi kdykoliv podělit o naše zkušenosti a odborně posoudit vaše logo nebo celou značku. Rozhodli jste se pro nás? ZDARMA vám poskytneme konzultaci vašeho stávajícího loga, vizuálního stylu, či webu.