Přemýšlej kreativně jako grafik, uvažuj jako zákazník, představ si, že jsi spotřebitel.

1) Přemýšlej kreativně jako grafik

  • kreativně – nápad
  • dá se návrh dál upravit, rozvíjet
  • odlišuje se návrh od ostatních návrhů (jak v dané zakázce, tak celkově od konkurence)
  • netrávím se zakázkou více, než je nutné

2) Uvažuji jako můj zákazník

  • odpovídá poselství zadání
  • stotožní se s poselstvím (návrhem) zákazník , stotožním se sním i já
  • byl bych ochoten zaplatit i já za danou práci stejnou hodnotu jako zákazník

3) Představím si, že jsem spotřebitel

  • líbí se mně vzniklý návrh, když se na něj podívám z pohledu spotřebitele
  • chápu sdělení (u reklamní kampaně), přečtu jednoduše název (u obalu), pochopím symbol (logo) atd. (když si představím, že jsem já kupující)
  • odpovídá obal, poselství, logo atd. image daného výrobku, služby?
  • je poselství v kontextu s vizuálním stylem firmy, značky?