Třebíčská reklamní a komunikační agentura Atlantic oslavila v březnu výročí osmi let svého podnikání ve vodách marketingu. Jejím zakladatelem, stálým majitelem a zároveň jednatelem je specialista na značky Aleš Janda. Při příležitosti narozenin firmy se s námi podělil o své vzpomínky na náročný start agentury a promluvil o plánech do budoucna.

Rozhovor 2

Co tě vedlo k založení reklamní agentury Atlantic?

Chtěl jsem převzít odpovědnost sám za sebe a dělat to, co mě baví, po svém.

Jak obtížné byly začátky, hledání prvních zaměstnanců a zákazníků?

První rok byl hodně náročný, hlavně časově. Pracoval jsem tu jen se svým kamarádem, který mi ve svém volnu pomáhal. Do tří let se ale náš tým rozrostl na sedm zaměstnanců a několikanásobně zvýšil obrat. Pak přišla další nesnadná část – shánění práce pro takový tým, motivace týmu a posun dopředu. Po pěti letech jsme firmu stabilizovali, ale přišel internet, který celou komunikaci a reklamu změnil a mění dodnes. My se stále snažíme být v Česku v popředí, sledujeme zahraniční trendy, učíme se a obohacujeme i naše zákazníky.

Jak bys zhodnotil těch osm uplynulých let fungování agentury?

Výzvy, učení se spoustě nových věcí, stálé měnění procesů a komunikace.

Co tě na práci v oblasti reklamy a on-line komunikace nejvíc baví?

Ten neustálý vývoj, komunikace se zákazníky, vymýšlení kreativní komunikace a inovace.

Rozhovor s Alešem

Na co jsi za svou mnohaletou praxi v agentuře maximálně hrdý?

Na tým, styl práce, reference, perfekcionismus, osobní vztahy se zákazníky. To, co jsem se naučil za těchto osm let, jsem se za celý život nenaučil.

Jak se nabídka nejžádanějších služeb v marketingu a reklamě během let změnila a jak jste se změně přizpůsobili?

Z návrhů a přípravy spousty tištěných materiálů jsme se postupně dostali k tvorbě webů a stali se brand specialisty a on-line marketéry. V této chvíli nabízíme našim zákazníkům tolik žádaný copywriting, kompletní branding, on-line marketing a další služby, bez nichž se dnes podnikatelé a společnosti neobejdou.

Čeho bys chtěl se svým týmem dosáhnout v nadcházejících letech?

Chci i nadále pracovat na našem přínosu pro značky našich zákazníků, stále se zdokonalovat, inovovat a rozvíjet.

Tvá pozice obchodního konzultanta vyžaduje mnoho cestování a flexibilní pracovní dobu, jde tento pracovní model skloubit s plnohodnotným osobním životem?

Každý máme koníčka, mým je má práce, takže mám dva v jednom.

Co bys své firmě a zaměstnancům popřál k vašim společným narozeninám?

Abychom byli zdraví, pořád zapálení do práce a zákazníci v nás viděli i nadále přínos.