Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Nemáte jednotný vizuální styl? Jak Vás poznají zákazníci? Pokud máte nejednotně ujasněnou firemní filozofii, je zapotřebí si udělat jasno. Vnímání firmy podtrhne například důsledné používání firemních vizuálů v prostorách firmy i v jejím okolí a také dresscode, ať už jde o pracovní oděvy zaměstnanců ve výrobě nebo stejnokroj u dalších pracovníků.

Firemní hodnoty a filozofie

jsou oblasti, které je nutné stanovit ještě před začátkem komunikace. Pomůžeme Vám s definicí základních pojmů, zapracujeme je do korporátního stylu a Vám šířit Vaše hodnoty mezi zaměstnance i veřejnost.

Korporátní identita v prostorách firmy

podtrhne Vaši firemní kulturu. Firemní architektura doplněná o prvky Vašeho brandingu bude denně na očích nejen zaměstnancům, ale i všem návštěvám ve Vaší společnosti. Atlantic tým Vám pomůže ve spolupráci s architektem adekvátní řešení, které bude vkusné a funkční.

Exteriér firmy a navigační systém

musí být sladěn ve firemních barvách a obsahovat relevantní informace. To je zejména název firmy (či její logo). V případně navigačního systému důmyslně vyberte strategické pozice, odkud budete o místě Vaší společnosti informovat.

Dresscode

Vám pomůže podpořit firemní kulturu. Zajistíme Vám veškerý textil pro Vaše zaměstnance – od triček a pracovních oděvů ve výrobě až po vkusný stejnokroj recepčních.

Firemní kultura není imaginární a neuchopitelný pojem. Je to soubor hodnot a chování Vaší společnosti, jde o podklad pro komunikaci, kterou vedete jak ke svým zaměstnancům, tak i za brány Vaší společnosti. Spousta firem tuto věc podceňuje a to není dobrý přístup.

TIP! Pečlivě zvolený a dodržovaný branding vytvoří spolu s firemní kulturou Vaší B2B společnosti bezvadnou výchozí pozici pro interní i externí komunikaci.

CHCI TUTO SLUŽBU