Jak postupujeme
1. Ověřovací fáze
V této fázi požádáme jménem vaší organizace o zapojení do Google For non profits (GFNP). Jde o program společnosti Google, který podporuje neziskové či příspěvkové organizace a poskytuje jim některé své produkty zdarma. V ověřovací fázi, která trvá zhruba týden, Google ze zaslaných dokumentů prověří, zda je vaše organizace vhodná pro podporu a splňuje parametry „neziskovosti“.
2. Druhá ověřovací fáze
Po prvotním schválení je nutné přiřadit to pod náš účet a znovu požádat o ověření – tentokrát důkladnější. Uvádí se kontaktní osoba neziskovky, její pozice, telefon, současný mail. Akce trvá okolo 14 dní.
3. Přípravná fáze migrace
Pokud se vše schválí a projde, následuje fáze přípravy. To znamená vyplnit ty migrační schránky – co budeme přenášet, jak se lidé jmenují, jaký budou mít e-mail, jaké aliasy.
4. Migrační fáze
V této fázi probíhá samotná migrace. Domluvit se k jakému datu ukončíme provoz současného e-mailového řešení a jakým způsobem si budeme moci přehodit DNS záznamy.
5. Přehození DNS
Po dokončení migrační fáze je potřeba změnit DNS záznamy a nasměrovat poštu na servery Googlu. Musí k tomu dojít co v nejkratším čase, aby byly e-maily co nejvíce konzistentní a nestalo se, že by některé zprávy přišly do starých schránek a některé do nových.
6. Spuštění a support
Následuje fáze zaškolení a případného supportu při používání google služeb.
Co děláme?
Všechno co je potřeba. Věnujeme se značkám, jejich image, síle a pozici na trhu. Tvoříme jedinečné brandy, weby zaměřené na konverzi a reklamy, které zaujmou.
Tvoříme a komunikujeme
Jsme kreativní a přitom umíme počítat. Tvoříme marketingové strategie i nápaditá konkrétní sdělení. Rozumíme formě i obsahu a soustředíme se na splnění stanovených cílů.
Měříme a reportujeme
Dokážeme číst v grafech a pracujeme s mnoha nástroji. Nestřílíme naslepo. Víme, jaká klíčová slova jsou pro váš byznys důležitá a kde se pohybují vaši zákazníci. Problémy, které odhalíme pečlivou analýzou, vyřešíme. Vaše projekty umíme zviditelnit a naše plány realizovat. Všechny kampaně pravidelně a srozumitelně reportujeme.
Worspace non-profits je vhodny pro
Jak to děláme?
Nejlíp jak to jde. První zadání nám nestačí a vždycky pro vás chceme udělat něco navíc. Rádi hledáme, zkoušíme, testujeme a porovnáváme. Tvořit znamená přemýšlet.
Chceme zaujmout
Kvalitou práce i dobrým nápadem. Rádi pracujeme na jedinečných a zapamatovatelných projektech a vždycky se snažíme přijít s neotřelým řešením. Váš projekt si to zaslouží.
Proč Atlantic?
Jsme spolehlivý partner při dlouhodobém budování úspěšné značky.
Máme pevné hodnoty, kterých se držíme
Naši práci máme rádi. Baví nás, když pracujeme na smysluplných projektech, které pomáhají našim klientům a jejich značkám. Máme jasno v tom, co a jakým způsobem děláme.

Myslíme na výsledky a pracujeme efektivně!
Díváme se na svět různýma očima. Kombinujeme pohled zákazníka i spotřebitele. Nesvazují nás zaběhané postupy. Místo šablony nabízíme promyšlené řešení.
Zakládáme si na osobních vazbách
Pracujeme přímo s majiteli firem nebo s marketingovým vedením. Preferujeme osobní přístup a dlouhodobou spolupráci. Z našich klientů se stávají přátelé a z načrtnutých brandů silné značky s jasnou konturou.
Práce, která dává smysl
nás baví. Potřebujeme ji k životu. Věci děláme tak, abychom se pod ně mohli podepsat!