Máš organizační schopnosti a orientuješ se v brandingu, web designu nebo online marketingu?

Výsledkem tvojí práce budou hotové, odevzdané a rentabilní zakázky. Postupně probereš se zákazníkem jeho záměr, sepíšeš zadání, které předáš našim specialistům a nakonec hotové řešení a fakturu zpět zákazníkovi. Přitom budeš průběžně hlídat termíny a rozpočty.

Nehledáme supermana nebo marketingového experta. Okruh zakázek ti přidělíme podle tvých dosavadních zkušeností nebo oblastí zájmu a spoustu věcí tě dokážeme naučit.

Hledáme někoho, kdo

  • se orientuje alespoň v jedné z těchto oblastí – branding, weby, on-line reklamy
  • zvládne vést malý tým (2–6 lidí – dle zakázky)
  • dovede se pořádně vyptat zákazníka, poradit mu a sestavit zadání prací
  • zvládne zakázky realizovat v termínu a s plánovaným rozpočtem
  • dobře ovládá český, anglický jazyk i práci s daty
  • je komunikativní, nebojí se v případě potřeby zavolat zákazníkovi či specialistovi a probrat i složitější problém nezalekne se kontaktu s klientem
  • může pracovat na plný úvazek 2 dny týdně v Třebíči, zbytek týdne je možná práce z domu
  • forma spolupráce HPP nebo ŽL – vyjdeme vstříc

O Atlanticu

Pomáháme regionálním zákazníkům i jejich zahraničním pobočkám prorazit do světa pomocí web designu, brandingu a on-line marketingu. Naši agenturu stavíme na kreativitě, poctivosti, důvěře a osobní zodpovědnosti.

Proces projektového manažera v Atlanticu – co je tvou náplní práce?

  • převzetí zakázky od obchodníka nebo zákazníka, pomoc/konzultace při sestavení
  • sestavení týmu interních či externích specialistů
  • příprava harmonogramu a plánu činností, které jsou zákazníkovi prodány
  • zadání úkolů a rozvržení termínů v projektovém systému Basecamp
  • průběžná kontrola chodu věcí (zejména jejich kvality a dodržení zadání a také stav čerpání hodin)
  • komunikace s klientem a prezentace průběhu prací
  • evidence všech nákladů spojených se zakázkou v našem systému Octopus
  • kontrola výsledku a předání zákazníkovi
  • fakturace a doložení spolupráce

Jak to u nás chodí:

  • pracujeme v týmu, tvými kolegy budou markeťáci, projekťáci, grafik, programátor, fotograf a kameraman
  • projektoví manažeři jsou z části i konzultanti, proto si zakázky dělí podle činností, kterým rozumí
  • používáme skvělé nástroje na on-line marketing (Collabim, Marketing Miner, Ahrefs) i grafiku a branding (Adobe)
  • každý rok si můžeš vybrat odborná školení do 10 000 Kč dle vlastních zájmů
  • každý měsíc 1 000 Kč příspěvek na kulturu nebo dovolenou
  • přispíváme na obědy formou stravenkového bonusu do výplaty
  • v kanceláři máme k dispozici výbornou kávu i čaj
  • když budeš potřebovat, občasný sick day nebude problém
  • fajn tým stmelujeme na teambuildingových akcích několikrát do roka

Zastav se na kafe, rád vás pozná náš šéf Aleš, výkonná ředitelka Petra i marketingový guru Martin, se kterými se pobavíš o tvé představě vedení projektů, a také si můžeš prohlédnout naši odbornou knihovnu!

Napiš nebo zavolej co nejdřív! E-mail [email protected], telefon 777 879 212 (od 7.00 až 20.00 hodin).

Nastoupit můžeš ihned, ale počkáme na tebe i pár měsíců.

CHCI POZNAT ATLANTIC