Komunikační nástroje dělíme do dvou skupin. Nástroje pro strategické „budování značky“ jako základ komunikace pro druhou skupinu „reklama, propagace“. Pokud budete investovat do reklamy a propagace, musíte zákazníka navést na více informací, ať už textových, nebo obrázkových, o vaší značce či produktu. Každá položka dané skupiny má své opodstatnění a měla by být součástí marketingové strategie.

Budování značky

Logo, vizuální styl, grafický manuál.
Materiály na podporu prodeje (produktové listy, katalogy, brožury, POS stojany).
Webové stránky, e-shopy.
Nastavení SEO optimalizace a měsíční správa.
Profily na sociálních sítích a jejich správa.
Elektronické newslettery se zpětnou vazbou.

Reklama, propagace

Návrhy, organizace reklamních kampaní.
Kreativní koncepty reklamních kampaní.
Výběr vhodných médií – mediaplán (mediální kanály – tisk, outdoor reklama, internet, rádia, TV).
Regionální podpora (týká se zastoupení značek pro ČR a jejich regionální podporu u obchodníků).
Reklama pro jednotlivé pobočky (obchody – označení prodejen atd.).
Ndata:text/mce-internal,astavení PPC kampaní a měsíční správa.
Veletrhy, výstavy.
Spotřebitelské soutěže.
Slevové, časové akce (krátkodobé aktivity na podporu či výprodej určitého zboží).
Sponzoring.