Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Funkční personální kampaň na míru – nabízíme:

  1. Pomoc pro personalisty i firmy, které personální oddělení nemají
  2. Mix komunikačních služeb připravených na míru tak, aby vaše společnost našla kandidáty
  3. Součástí služby je poradenství HR konzultantky s bohatými zkušenostmi z praxe

 

Proč Atlantic

  1. Prodáme vaši pracovní pozici jako produkt – k propagaci vaší pracovní pozice přistupujeme jako k propagaci produktu
  2. Spojujeme HR pohled s marketingovým. Týmová spolupráce personalisty a komunikačního specialisty povýší komunikační náborovou kampaň na víc než inzerát. Díky agentuře máte k dispozici i řadu dalších profesí, které náborům prospějí (grafik, copywriter, FB specialista, PPC specialista, programátor aj.)
  3. Postarají se o vás zkušení specialisté z praxe, kteří se náborům aktivně věnovali v nadnárodních korporátech i rodinných firmách

S čím vám mimo jiné pomůžeme

tvorba-obsahu

Dobře připravený základ: .

1) jak má vypadat inzerát
2) relevantní důvody, proč u vás zaměstnanci pracují a jak vaši firmu vnímají
3) jaký je účel vaší firmy
4) jak vizuálně nastavit komunikaci tak, aby zaujala vaši cílovou skupinu
5) jakými kanály šířit informaci o náborové kampani (mj. zaregistrujeme do náborových katalogů, které jsou zdarma)
komunikacni-kanal

Mnoho personální rad:.

1) jak efektivně sbírat CV a navazovat kontakt s kandidáty
2) jak se chovat při náborovém procesu
3) jak nastavit efektivní recruitment proces (náborový a adaptační proces)
4) jak vést pohovor a zaměstnat nejvhodnějšího pracovníka pro vaši společnost

BONUS: checklist s tipy, jak na efektivní nábor
CHCI TUTO SLUŽBU
Pro koho jsme úspěšně hledali zaměstnance?

SANBORN - výrobní závod ve Velkém Meziříčí hledal obsluhu CNC strojů. Za použití off-line nástrojů se přihlásilo 14 kandidátů, z čehož 7 úspěšně prošlo výběrovým řízením a podepsalo pracovní smlouvu.

OKNOLAND - prodejce oken a garážových vrat hledal administrativní výpomoc a také montážní dělníky. V obou případech skvěle zafungovala perfektně připravená internetová stránka s inzerátem a regionální kampaň na facebooku a inzertních portálech.

AMAX - brněnské call centrum průběžně hledalo telefonní operátory. Vytvořili jsme tedy praktickou sekci na jejich webu, která ukazovala práci ve firmě a citovala některé zaměstnance. Podobné informace použili i na letáčky, které se distribuovaly po Brně.