ZETRA – branding společnosti
Stáli jsme u zrodu nové značky ZETRA. Česká značka ZETRA označuje kvalitní náhradní díly do zemědělské techniky a nákladních automobilů. Název vznikl ze dvou tradičních českých značek, do kterých nejčastěji dodává náhradní díly – Zetor a Tatra (ZETOR + TATRA = ZETRA).
Součásti celého brandingu byl tedy samotný název, logotyp, vizuální styl, obalový design, copywriting a Landing Page. Po schválení názvu ZETRA jsme se zaměřili na logotyp. Výsledkem je dominantní symbol „Z“, který se odvíjí od přední masky strojů a evokuje traktorovou stopu. Symbol znázorňuje mohutnost a sílu zemědělských strojů a náhradních dílů. V dalších krocích se tvořil vizuální styl a obalový design. Krabice pro produkty musela být neutrální, do jednoho designu se balí veškeré produkty a rozlišují je pouze dolepované štítky, které piktogramem zobrazují daný produkt.