Název
Nová značka v sobě spojuje slovo dron a jméno jejího zakladatele. Potřebujete se podívat na střechu? To vám vyfotí Hofmann s dronem – totiž Dronemann!
Logo
Při návrhu loga jsme se inspirovali typickým tvarem dronu. Ten se drží ve vzduchu pomocí čtyř vrtulí, ale v případě loga se dron Ing. Hofmanna opřel o jedno jediné písmeno. A sluší mu to!
Vizuální styl
Vizuální styl jsme odvodili z charakteristické podoby dronu. Tento zřetelný prvek užíváme v různých výřezech. Nejraději v kombinaci s modrou plochou, která symbolizuje nebe.
Brandbook
Dronemann si jako každá nová značka musel ujasnit spoustu věcí. S klientem jsme popsali jeho povahu a osobnost. Definovali jsme jazyk, kterým mluví, i barvy, které má rád. To všechno jsme zapsali do firemního Brandbooku.
Claim
Co vlastně děláte? Termovizní snímkování, výškovou inspekci, technické fotografie… Rozumíme, ale zkusíme to říct jinak. Co třeba:
technické snímkování
z ptačí perspektivy?
Web
Jednoduchý web zaměřený na služby jsme pro klienta vyrobili velmi rychle. Jediná stránka plní spoustu funkcí: Představuje netradiční obor, popisuje nabízené služby, lahodí oku krásnými fotografiemi z ptačí perspektivy a klientům nabízí rychlou cestu k poptávce. Některé věci jsou jednoduché, a proto funkční – třeba jako WordPress.