O značce

Krahulík patří k tradičním českým výrobcům uzenin. Sídlí na Vysočině, v krásné a čisté krajině blízko Telče. S výrobou různých druhů uzenin začali v Krahulčí již v roce 1928. Svoji značku Krahulík spojuje s poctivým řemeslem a tradiční rodinou.

O spolupráci

Naše spolupráce s Krahulíkem začala v tendru na redesign obalů jedné produktové řady krájených salámů. V tomto tendru jsme uspěli, navíc jsme klienta přesvědčili, že pro Krahulíka toho můžeme udělat o hodně víc. Z redesignu jedné produktové řady vzniknul rebranding celé značky. Došlo nám, že pro Krahulíka je důležitá tradice, rodina, venkov a příroda.

Komunikační směr značky

Krahulík potřeboval vybrat a definovat nový směr komunikace. K nově a přesně popsané cílové skupině se nehodila ostrá a dravá podoba Krahujce, ani sytá červená barva připomínající krev. Cílovou skupinou značky jsou především ženy nakupující v obchodních řetězcích. Po analýze konkurenčních značek a jejich komunikace jsme definovali nový komunikační směr značky, který se zaměřil na tato témata:

VENKOV, TRADICE, RODINA, PŘÍRODA A KVALITA.

Krahulík - definice značky

Definice značky

Krahulík k nám patří. Jsme rodina, když chystáme svačinu dětem do školy, Krahulík nám pomůže. Když přijde tatínek z práce a má hlad jako vlk, dá si rychle pár koleček salámu s rohlíkem. A stejně tak malý kluk, když přiběhne z venku: Mami, já mám hlad. Co si dáš? Třeba rohlík se salámem!

A Krahulík se hodí, i když přijdou večer sousedi na návštěvu, na talíř okolo něj nasypeme trochu sýra a zeleniny a dobré občerstvení je na světě. Krahulík je poctivý a kvalitní a na nic si nehraje. Tak jako my. Krahulík prostě patří na stůl a do ledničky v každé rodině.

Patříme k sobě, táta s mámou, děti, Krahulík… Jsme prostě spokojená, česká rodina, která ráda chodí společně na procházky.

Krahulík je naše značka – ale nepotřebujeme korunovační klenoty nebo siluetu Pražského hradu, stačí nám česká krajina a domácí pohoda.

Krahulík - komunikační směry
Krahulík - logo

Vizuální identita

Nová vizuální podoba značky odpovídá definovaným komunikačním směrům a zdůrazňuje řemeslnou tradici, vysokou kvalitu, čistou přírodu a rodinnou atmosféru. Proto se na obalech produktů od Krahulíka objevují přírodní a venkovské motivy, a to v kreslené formě, která dobře reprezentuje řemeslnou tradici a zručnost. Nový branding značky aplikujeme všude – od vizitek a hlavičkových papírů přes onlinové bannery až po firemní dodávky, které rozvážejí salámy z Krahulčí do celé České republiky.

Krahulík - tiskoviny
Krahulík - tiskoviny

Claim

K nové komunikaci značky jsme vytvořili i nový claim. Krátké a stručné „Tradičně spolu“ užíváme v různých kontextech. Aktualizovanou podobou claimu podporujeme konkrétní produktové řady nebo speciální akce: Tradičně spolu a zdravě nebo Užijte si šťastné Vánoce tradičně spolu.

Krahulík - claim
Krahulík - směr značky

Obalový design

Pro všechny produktové řady značky navrhujeme nové obaly, se kterými se můžete setkat každý den ve velkých obchodních řetězcích i maloobchodních prodejnách. Pro Krahulíka navrhujeme igelity, samolepky, papíry, ale také krabičky a dárková balení v plechové dóze. Krahulík má základní řadu svých produktů, ale také speciální edice. U celého sortimentu bylo třeba promyslet, co bude produkty vizuálně spojovat stejně jako to, jak všechny požadované údaje vměstnat do vymezeného prostoru.

Krahulík - obaly
Krahulík - obaly
Krahulík - obaly

Kampaně

Trvanlivé salámy se prodávají po celý rok a marketingová komunikace značky musí reagovat na aktuální sezónní trendy, společenské události a prodejní akce: od fotbalového mistrovství Evropy přes grilovací sezónu až po Vánoce. Pro každou promovanou akci připravujeme klíčový komunikační vizuál.

Krahulík - inzerce
Krahulík - koláž
Krahulík - banner

Klient o spolupráci

Díky spolupráci s agenturou Atlantic se značka Krahulík změnila. Máme nové logo i vizuální styl. Víme jak dlouhodobě komunikovat jednotně.

Bc. Vladimíra Popelářová, marketingová managerka Krahulík

5
společných brand workshopů se zákazníkem pro sestavení detailního zadání
65
různých etiket salámů, párků, sekaných a jiných uzenin (ověřit)
500+
hodin práce kreativců a grafiků na projektu za 1 rok
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení