Logo
Logo odkazuje na dlouhou rodinnou tradici výroby přikrývek na Vysočině. Ta je spojená se jménem zakladatelky firmy, a to už v druhé generaci. Naše logo musí být měkké jako polštářek a hebké jako koťátko. Logo Ivety Mičkové a jejího e-shopu vás musí zahřát jako přátelské slovo, jako ta nejteplejší peřina. A hezky v příjemných růžových tónech.
Foto
Focení pro přikrývkový e-shop nás několikrát zavedlo s celým ateliérovým vybavením do výrobny mezi homole ovčího rouna a dalších výplní přikrývek. Stejně tak jsme zorganizovali focení dětského sortimentu ve školce a rodinné focení přímo v ložnici klientky. Produktové fotky klientka zvládá sama ve svém firemním ateliéru.
Analytika
Správná analýza odpovídá na konkrétní otázky a hledá souvislosti, které zůstávají na první pohled skryté. Odkud chodí návštěvníci a jak se liší jejich chování? Kolik utrácejí a co z toho má klientka? Jaký typ inzerce se vyplácí nejvíc? My se do grafů a statistik díváme dlouze a pozorně, klientce pak s hodnocením a rozhodováním pomáhají pravidelné měsíční reporty z Google Data Studia.
E-shop
Zákazníci chtějí nakupovat snadno a rychle. Pokud si s něčím neví rady, kvalitní e-shop jim dokáže poradit. A internetový obchod musí vyhovovat i prodejci, který vyžaduje napojení na účetní software, snadnou rozšiřitelnost a řadu dalších funkcí. Proto jsme začali s důkladnou analýzou klíčových slov. Pro Přikrývky.cz jsme skloubili systémy WordPress a WooCommerce. Co nám chybělo, to jsme doprogramovali na míru. A výsledek? Jeden systém obstarává kromě e-shopu i blog, přikrývkového rádce a e-mailngovou rozesílku. Práce na vývoji e-shopu nikdy nekončí. Za více než 10 let spolupráce má za sebou několik faceliftů i drobných funkčních vylepšení.
On-line
Online marketing je široký obor, v němž musíme myslet na spoustu věcí. Dobře víme, na které uživatele cílíme, a máme jasnou představu, čím je chceme oslovit a zaujmout. V rámci jednoho úkolu kombinujeme tvorbu kreativní grafiky se strohým analytickým zadáním. Čtenost nového blogového příspěvku podpoříme na sociálních sítích i v e-mailu. V PPC kampaních se zrcadlí celková nabídka e-shopu i rozdíly v uživatelském chování. Organickou návštěvu webu podporujeme SEO aktivitami i tvorbou unikátního a uživatelsky atraktivního obsahu. Online marketing je obrovská francouzská přikrývka, pod kterou se schová kdeco.
SEO
Organická návštěvnost je základním pilířem úspěšného e-shopu. Do internetového obchodu přicházejí relevantní návštěvníci, za které nemusí klient platit, ale rozhodně nejsou zadarmo. Za dobrými pozicemi ve vyhledávání je spousta tvrdé práce a znalostí. A Přikrývky.cz si v tomto ohledu vedou opravdu skvěle. V roce 2020 byla návštěvnost z vyhledávačů Google a Seznam nejsilnějším zdrojem uživatelů i tržeb. Pečlivě vybrané a optimalizované stránky přivedly největší část nových návštěvníků. Počet uživatelů vzrostl o 60 % a nákupů dokonce o 90 %. To pro klienta znamená 2 miliony v tržbách navíc. A to už je dobrý polštář na další marketingové aktivity.
PPC
Internetový obchod přikrývky pouze neprodává, ale i vyrábí. A to znamená, že správa jejich PPC kampaní není jen klasickou štvanicí za co nejvyšším počtem konverzí při zadaném podílu nákladů na obratu. My při správě kampaní musíme reagovat i na aktuální potřeby klienta. I ty nejšikovnější švadleny si občas musí odpočinout a výrobní kapacity nelze zvyšovat donekonečna. Zvlášť u klienta, který si zakládá na kvalitní ruční práci. Při správě tak nekoukáme pouze do grafů a statistik, ale aktivně komunikujeme s klientem.
Klient o spolupráci
S firmou Atlantic jsem spokojená, velice oceňuji jejich kvalitní služby a profesionální přístup. Když se vyskytl nějaký problém, přistoupili k řešení bez okolků. Naše spolupráce trvá již 8 let a od té doby se naše činnosti podstatně rozšířily. Dnes pro mě společnost vytváří veškeré on-line aktivity (ppc kampaně, seo optimalizace, direct maily atd.) a pomáhá mi s úpravami našeho e-shopu. Do budoucna je v plánu nový redesign, i ten bude v péči týmu Atlantic. Mohu jen doporučit!
Iveta Mičková, provozovatelka e-shopu prikryvky.cz