Identita
Klient potřeboval pro svoje výrobky novou a zřetelnou identitu. A to z jasných důvodů: Svoje produkty prodával pod málo srozumitelnou značkou, v jeho komunikaci se navíc hádala obchodní značka se jménem výrobní firmy. Bylo to složité a nepřehledné.
Nové jméno značky hledáme společně s klientem. Někdy je naším úkolem nový název vymyslet, jindy stačí klienta pouze inspirovat. Třeba správnou otázkou nebo slovní hříčkou.
![STREETPARK - logo STREETPARK - logo](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark2.png)
![STREETPARK - logo STREETPARK - logo](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark2.png)
![STREETPARK - logo STREETPARK - logo](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark-2-2.png)
![STREETPARK - logo STREETPARK - logo](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark-2-2.png)
Strategie
Promyšlený branding je víc než pouhé jméno. Jakým hlasem bude nová značka mluvit? Bude seriózní nebo zábavná? Hledáme správnou tonalitu a vizuální styl.
Správnou cestu nám ukázal základní komunikační manuál. Bylo to ale dlouhé hledání. Za každý nápad jsme připsali otazník, argumentovali jsme zleva i zprava. Nyní však máme jasno.
Logo
Logo pro designéra? To je výzva. Nerozhodujeme se pouze metodou líbí/nelíbí. Chceme vědět: Jaké grafické prvky se v logotypu objevují a proč? Hledáme logo, které bude zapamatovatelné a bude dobře reprezentovat značku. Náročný klient je designér s vyhraněným výtvarným názorem, ale výsledek se povedl.
Claim
Všichni chtějí dobrý claim a STREETPARK ho má: Probudíme CITY!
Krásné věci oslovují naše city a platí to i pro lavičky. Lavičky a městský mobiliář do města patří. Tak co? Probudíme i vaše CITY?
![STREETPARK - vizualizace STREETPARK - vizualizace](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark4-scaled.jpg)
![STREETPARK - vizualizace STREETPARK - vizualizace](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark4-scaled.jpg)
Tiskoviny
Máme logo, máme claim, máme styl. Katalog, díky jasně definovanému stylu, nevznikal dlouho. Což klienta potěšilo hned dvakrát – před veletrhem i při fakturaci. Katalog není pro každého. Nechybí vám brožura? To máte pravdu, brožura je praktická a levná. Jdeme do toho!
![STREETPARK - tiskoviny STREETPARK - tiskoviny](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark5-scaled.jpg)
![STREETPARK - tiskoviny STREETPARK - tiskoviny](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark5-scaled.jpg)
Web
Webové stránky? Nesmí jen dobře vypadat. STREETPARK usiluje o funkční design a my v Atlanticu plujeme na stejné vlně. Kdo bude stránky používat a co na nich hledá? Než jsme se pustili do práce, tak jsme vytvořili analýzu klíčových slov a zadávací dokumentaci webu. Nejdůležitější uživatelé stránek jsou architekti a projektanti. Proto jsme jim usnadnili život. Všechny podklady pro svojí práci mají k dispozici na jedno kliknutí.
![STREETPARK - web STREETPARK - web](https://www.atlantic.cz/wp-content/uploads/2021/02/streetpark6-scaled.jpg)
Foto
Městskému mobiliáři to na fotkách sluší. Designové produkty si potrpí na prezentaci. I odpadkové koše a zastávky mohou vypadat jak filmové hvězdy. Tak pozor: Vyletí ptáček!
Klient o spolupráci
“Jsou nejlepší a moc mi pomohli. Vytvořili jsme originální a zároveň funkční styl komunikace, který mi sedí.”
Jan Padrnos, majitel firmy Streetpark
návštěvnosti webu
našli ten pravý
Streetparku