O značce

SCHAFER SUDEX v Ledeči nad Sázavou je dceřiná společnost německé firmy, která vyrábí nerezové sudy a specifické nádoby z nerezové oceli. Většina jejÍ produkce je určena pro export, čímž je firma citlivá na různé neočekávané změny ve světě a pružně musí přizpůsobovat své výrobní kapacity.

O spolupráci

Na základě doporučení jiné strojírenské firmy nás oslovila ředitelka personálního oddělení společnosti Sudex, zda bychom jim nemohli pomoci s náborem nových zaměstnanců. Z původně jednorázové náborové kampaně se stala dlouhodobá a pravidelná spolupráce při oslovování nových uchazečů.

Strategie kampaně

Nejprve jsme zmapovali aktuální situaci, definovali hledané pozice, vybrali důvody, proč by měli uchazeči chtít pracovat právě v SUDEXU, Tyto informace jsme získali po několika brainstorminzích s ředitelem společnosti a HR manažerkou a prohlídce firmy a výroby. Ve strategii jsme popsali, co chceme komunikovat, koho chceme oslovit a kde. Protože HR oddělení potřebovalo některé pozice obsadit co nejdříve, vymysleli jsme krátkodobý a dlouhodobý plán náborové kampaně.

Sudex - koncepty

Vizuální obsah

Ve strategii jsme definovali, že chceme komunikovat pracovníky v identickém prostředí firmy a navrhli samostatný náborový web. Proto tyto účely jsme fotili a natáčeli video přímo ve výrobě Sudexu. Výsledné fotografie jsme použili do vizuálů kampaně, zatímco fotografie z výroby se staly součástí náborového webu, video se použilo pro online marketing.

Náborový web

V rámci projektu jsme navrhli a zrealizovali náborový web. Tento web má zapamatovatelnou doménu „chci do Sudexu“ a přehledně popisuje pozice, benefity, svářečskou školu a krátce představuje firmu a důvody, proč by měli uchazeči pracovat právě v SUDEXU. Na tento web linkujeme i veškeré reklamy a online marketing.

www.chcidosudexu.cz

Chcidosudexu.cz - web

Náborová kampaň

Náborová kampaň byla rozdělena na 2 komunikační směry.

První zaměřený na rekvalifikaci, s cílem oslovit manuálně zručné muže a ženy. Chtěli jsme být první, kdo zaměstná ženy na pozici „svářeč, brusič“ s claimem „Nauč se svářit“.

Druhý směr kampaně se zaměřoval na stabilitu a cílil na kvalifikované svářeče, nabízející dobrou pracovní pozici s profilací, budoucností, nadstandardním ohodnocením a stabilním oborem, s claimem „Práce, která nezrezne“.

Pro propagaci jsme kombinovali regionální média, jako je tisk a billboardy, ale věnovali jsme se také online reklamě formou PPC kampaní, bannerových kampaní na Facebooku, YouTube, Instagramu a obsahové síty Google, Seznam.

Sudex - online kampaň

Přínos

Jak v první krátkodobé náborové kampani tak i následných dlouhodobých kampaních se nám daří sehnat dostatečný počet konverzí a uchazečů, ze kterých si následně HR oddělení může vybrat ty nejlepší kandidáty na požadované pozice.

Petra Štorková

32
zaměstnanců z první kampaně
5
zaměstaných žen na pozici svářeč
118
nových zaměstnanců za dobu spolupráce
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení