Analytika
Na začátku každého projektu je nutné určit za jakým účelem web vytváříme. Koho chceme oslovit a jakým způsobem? Jaké informace chceme uživatelům nabídnout a jaké informace očekávají oni? A nakonec to nejdůležitější: Co má klient udělat a jak nás může kontaktovat? To všechno jsou otázky, na které musíme znát odpověď. Proto vytváříme podrobné analýzy. Velkou pozornost věnujeme struktuře webu, s hledáním nejlepších řešení nám pomáhají myšlenkové mapy a všelijaké další postupy. Důležitý je výsledek – to znamená web, který dokonale funguje.
Realizace webu
Zadávací dokumentace nám definovala rozsah webu, popsala co by jednotlivé stránky webu měly obsahovat, kde a jaké konverzní akce mají být. Co mají obsahovat jednotlivé jazykové mutace. Na základě tohoto zadání jsme navrhli wireframy jednotlivých typových stránek, navrhli 2 grafické návrhy webdesignu. V grafických návrzích jsme respektovali vizuální identitu značky a snažili se využít různé oborové prvky do pozadí a jednotlivých symbolů, které se na jednotlivých stránkách objevují.
Celý web je postaven na platformě WordPress s několika plugyny tvořenými na míru. Web musí splňovat ty nejvyšší bezpečnostní podmínky, protože je vytvořen v několika jazykových mutacích.
SEO
Jako SEO se dají označit aktivity a postupy, které zajistí, aby web nezapadl v hlubinách internetu. Pro TEDOM jsme na tomto úkolu pracovali na několika úrovních – řešili jsme obsahovou i technickou stránku SEO. Svižný a rychlý web jde vyhledávačům na ruku. Aktivně a kvalitně rozvíjíme odkazový profil webu. Podrobná analýza klíčových slov a frází zase klientovi pomáhá při tvorbě vlastního obsahu. O výsledku pak nejvíc vypovídá trvale rostoucí přirozená návštěvnost webu, a to platí pro všechny jazykové mutace.
Newslettery
Návštěvnost webu klient podporuje i pravidelným newsmailingem, a to zcela samostatně – bez naší pomoci. To všechno díky jednoduchému systému na tvorbu newsletterů a jejich rozesílku, který jsme pro klienta připravili. Originální email lze připravit rychle a snadno metodou drag & drop. Samozřejmostí je propojení databáze klientů se systémem nebo přehledné statistiky pro měření úspěšnosti a rychlou zpětnou vazbu.
Aktualizace webu
Tak jako všechny stroje i kogenerační jednotka potřebuje pravidelnou údržbu a web je na tom úplně stejně. Aby web nezastaral, staráme se o jeho pravidelné aktualizace. Někdy jde o úpravy, kterých si uživatel všimne, častěji však o nich vůbec netuší. Naším úkolem je monitorovat potenciální nebezpečí a zajistit bezproblémový chod webu. Redakční systém udržujeme v maximálních otáčkách a pečlivě hlídáme spotřebu.
Landing pages
V rámci vývoje značky a nových obchodních požadavků vznikají další webové projekty jako jsou různé landing pages TEDOM GROUP, TEDOM CANADA a podobně. Vznikl i jednoduchý e-shop na prodej náhradních dílů pro partnerské, servisní firmy po světě.
Klient o spolupráci
„Máme zkušenosti s analýzami od více agentur. U Atlanticu na mě udělal dojem jak rozsah analýzy, tak interpretace zjištěných poznatků.
Vlado Murár, Senior Marketing Manager, TEDOM