Porozumíte problematice měření návštěvnosti webových stránek. Získáte jistotu pro jednání s vašimi kolegy, s reklamními agenturami, programátory, a obchodníky, kteří nabízejí zviditelnění vaší firmy.
Přestanete slepě důvěřovat číslům, která vám předkládají ostatní (a kterým jste nikdy moc nerozuměli). Sami si dokážete ověřit, odkud chodí lidi na váš web a kolik jich je. Získáte představu o tom, jak se na stránkách chovají. Vyhodnotíte si, jestli zájem o vaše produkty a služby roste nebo klesá a zda reklamní kampaně a práce na webu přinášejí očekávaný efekt.
Google Analytics prakticky
V Třebíči pořádáme čtyřhodinové, prakticky zaměřené školení, na kterém se soustředíme na základy práce s Google Analytics a správnou interpretaci naměřených statistik. Nebudeme probírat všechny pokročilé možnosti Google Analytics, raději si necháme dostatek prostoru na dotazy účastníků a diskuzi nad tématy, která vás budou zajímat.
Ze školení si odnesete výukové materiály v tištěné i elektronické podobě. Po dobu 14 dnů vám bude lektor zdarma k dispozici na dodatečné dotazy.
Na školení se naučíte
- K čemu jsou Google Analytics užitečné
- Princip fungování, základní pojmy – návštěva, návštěvník, zobrazení stránky
- Orientace v rozhraní Google Analytics, jak najít to, co potřebujete
- Vyhodnocování reklamních kampaní a jejich návratnosti
- Co jsou konverze, proč jsou důležitá a jak je měřit
- Klíčová slova a vstupní stránky
- Google Search Console a k čemu je užitečná
- Jak vyhodnocovat nabídky inzerce, katalogových zápisů a jak odhalit nejčastější fígle obchodníků
- Nejčastější chyby v měření Google Analytics
Místo konání
Třebíč, Nad Zámkem 1072, školení se koná v zasedací místnosti agentury Atlantic. Vezměte si notebook, ale po dohodě vám můžeme zapůjčit náš. Parkování je bezplatné přímo u budovy.
Individuální školení můžeme poskytnout i ve vašem sídle.
Cena
1 890 Kč včetně DPH za čtyřhodinové školení, výukové materiály a konzultace do 14 dnů po školení. V ceně jsou tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát o absolvování školení.
Lektor
Martin Kaman nasadil svoje první měření Google Analytics v roce 2007 a od té doby nasbíral bohaté zkušenosti s interpretací statistik návštěvnosti. Díky Google Analytics denně odhaluje slabá místa webů, plánuje jejich rozvoj a sleduje obchodní účinnost reklamních kampaní.
Je držitelem oficiální certifikace Analytics od společnosti Google.