Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Analýza současného stavu webu, první krok pro systematické zvyšování návštěvnosti a objednávek vašeho webu.

Chcete lépe poznat návštěvníky vašeho webu, dozvědět se, jak se na web dostali, co na něm hledají a na jakých stránkách tráví nejvíce času? Máme vhodné nástroje pro měření a analýzy. Na základě těchto dat umíme výrazně zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a zlepšit SEO pro vyhledávače.

Co je analýza webu?

Analýza webu je odborné prozkoumání vašich současných webových stránek a hledání jejich slabých míst. Předávací dokument analýzy webu obsahuje seznam chyb webu a seznam doporučených řešení jejich odstranění. Nejčastěji se jedná o nevhodně zvolená klíčová slova, nedostačující obsah, chybně vyplněné nebo nevyplněné meta tagy, špatná architektura a nejasné cíle webu.

Druhy analýz:
  • Analýza návštěvnosti
  • Analýza klíčových slov
  • SEO analýza (Analýza obsahu, architektury a meta tagů webu)
  • Analýza zpětných odkazů
  • PPC audit

Co analýzou webu docílíme?

Cílem analýzy webu je vždy zvýšení návštěvnosti stránek a dosažení vyšších pozic ve vyhledávačích, tím i zvýšení prodeje vašich produktů nebo služeb. Analýzu webu není možné udělat bez intenzivní spolupráce s Vámi. Vycházíme z předpokladu, že jste to právě vy, kdo nejlépe zná své zákazníky – ať už stávající nebo potenciální. My Vám, pomocí našich marketingových zkušeností, umožníme se k nim dostat. Analýza webu je kontinuální a opakující se proces skládající se z pěti hlavních kroků: sběr, měření, zprávy, analýza a optimalizace.

Analýza návštěvnosti

Návštěvník je ten, kdo navštíví vaše webové stránky, ať už home page, tak jakoukoliv podstránku vašich webových stránek. Návštěvníky dělíme na 3 skupiny:

  • ti, co přišli z organického vyhledávání přímo na vaši doménu
  • ti, co našli vaši stránku ve vyhledávačích nebo katalozích firem
  • ti, co klikli na PPC kampaň

Víte, že: Dle průzkumu přichází jen 40% návštěvníků na weby přes homepage, ostatní přes jiné podstránky?

Všechny typy návštěvníků dokážeme na vašich webových stránkách měřit a analyzovat díky nástroji Google Analytics. Tímto nástrojem měříme nejen celkovou návštěvnost vašich webových stránek, ale i další faktory:

Na základě těchto hodnot dokážeme váš web analyzovat a doporučit následné kroky pro zvýšení návštěvnosti.

faktory

  • počet návštěv webu – organických, návštěvník z vyhledávače nebo PPC kampaně
  • unikátní návštěvník – kdo navštívil web poprvé, kdo opakovaně
  • zobrazení stránek – kolik stránek prošel
  • na základě jakého klíčového slova přišel
  • průměrná doba trvání návštěvy
  • míra okamžitého opuštění – návštěvník, který opustil web již na vstupní stránce, aniž by uskutečnil interakci
  • kolik stránek navštívil
  • z jakého regionu nebo státu zákazník na webové stránky přišel
CHCI TUTO SLUŽBU

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.