Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Co vše můžete udělat pro zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek?

Účinná propagace neobsahuje pouze placenou inzerci a reklamu. Návštěvnost stránek ovlivňuje mnoho faktorů, které jsou na sobě poměrně závislé. Využijte další osvědčené způsoby, jak zvýšit návštěvnost webu.

Víte, že: Zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek nejvíce ovlivňuje kvalita webu, textového obsahu, klíčových slov a PPC kampaní?

Jak vám pomůžeme zvýšit návštěvnost?

  • společně definujeme jasné cíle webu
  • strukturujeme dobrou architekturu webu
  • připravíme kvalitní obsah stránek – texty, obrázky
  • vybudujeme zpětné odkazy – link building
  • připravíme dobré popisy jednotlivých stránek a obsahu – metatagy, obrázky
  • vyladíme dobrý HTML kód
  • změříme, zanalyzujeme a rozvineme webové stránky díky nastavení Google Analytics
  • vymyslíme a pravidelně zrealizujeme PPC kampaně

Co nejvíc ovlivňuje návštěvnost?

Titulek

  • spolu s kvalitním obsahem nejdůležitějším prvkem stránek
  • musí obsahovat klíčový výraz a motivovat k akci
  • správný titulek zlepšuje umístění webu ve vyhledávačích
  • měl by popisovat obsah stránky a mít odpovídající délku
  • obsahuje CTA prvek (call-to-action), který vyvolává aktivitu nebo akci ze strany čtenáře („Klikněte zde“ apod.)

Obsah

  • zajímavý obsah zajistí dobré umístění ve vyhledávačích
  • forma musí být atraktivní pro návštěvníky
  • může obsahovat seznamy a shrnutí, recenze, návody a tipy, rozhovory, aplikace, kontroverze apod.
  • s kvalitním obsahem souvisí tempo přidávání nových příspěvků a vhodný styl publikování

SEO

  • analýza klíčových slov pomůže poznat, jak návštěvníci hledají
  • zlepší viditelnost firmy ve vyhledávačích
  • vyhledávače upřednostňují weby, které obsahují unikátní a kvalitní informace
  • analyzuje hlavně obsah, metadescription, čitelnost, klíčová slova, zpětné odkazy, sociální sítě, pozice ve vyhledávačích atd.

Sociální sítě

  • počet sdílení a známost na sociálních sítích svědčí o významu webu
  • kromě informací lze využít i aplikace a videa
  • aktivní využívání stránek na sociálních sítích, pravidelné přispívání a přidávání zajímavých informací přispívá ke zvýšení návštěvnosti

Vyhledávače

  • zákazníci nevybírají jen podle ceny, ale i referencí a dalších znaků

Newslettery

  • emaily pravidelně zasílané přihlášeným odběratelům
  • předávají užitečné informace zákazníkům či zájemcům
  • newslettery vedou čtenáře k objednání výrobku či služby

Zacílení

  • správné zaměření na cílovou skupinu, která má na základě oslovení potenciál koupit váš produkt či službu

zvyseni_navstevnosti

 

CHCI TUTO SLUŽBU

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.