Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Při analýze velmi podrobně prozkoumáme váš současný web nebo reklamní kampaň. Taky dokážeme zjistit mnoho užitečného o vašich potenciálních návštěvnících a konkurenci.

Audit webu a online marketingu

Rozebereme na kousky vaše online reklamní aktivity. Ukáže se, které součásti fungují dobře, a které hůř. Často vyplavou na povrch i banální chyby, které brzdí účinnost vašich online aktivit.

Zákazníci a konkurence

Co přesně hledají vaši potenciální zákazníci na internetu, jak často, a jak přitom přemýšlejí? Které weby často navštěvují? A co konkurence? Jak je silná na internetu? Co dělá dobře, a v čem by šla snadno předstihnout?

Dílčí analýzy

Cílem analýzy je popsat stávající stav, ale obvykle není potřebné zjišťovat vše. Dají se zpracovat jen vybrané dílčí analýzy, jako například

  • Návštěvnost webu. Dá se spolehnout na měření návštěvnosti na vašem webu? Kolik na váš web chodí lidí? A je to málo, nebo moc – vzhledem k tomu, jaké máte cíle?
  • Fungování reklamních kampaní. Na kterých reklamních kampaních jste závislí, a do čeho naopak investujete zbytečně? Jaké jsou rezervy v reklamních kampaních, například PPC?
  • Zpětné odkazy. Jsou důležité pro neplacenou návštěvnost z Googlu a Seznamu. Máte jich málo, nebo hodně? Jsou kvalitní? Kolik nefunkčních odkazů je třeba opravit? Jak je na tom konkurence?
  • Technické aspekty SEO. Je zdrojový kód dobře čitelný pro vyhledávače, jsou důležité informace na těch správných místech? Jsou jednotlivé podstránky webu správně provázané pomocí odkazů?
  • Obsahu webu. Zde je naší hlavní zbraní nadhled. Je obsah webu čtivý, srozumitelný a lákavý i pro lidi mimo vaši firmu? Vedete návštěvníky ke konverzi – například k nákupu nebo poptávce?
  • Tržní potenciál. Sem spadá například analýza klíčových slov nebo průzkum trendů v hledání. Co přesně hledají vaši potenciální zákazníci? Kolik jich je?
  • Konkurence. Kteří vaši konkurenti jsou nejšikovnější v online marketingu? Jaké mají zpětné odkazy, z čeho se dá poučit, a čeho vyvarovat?

Na vstupní analýzu může (ale nemusí) navazovat zadávací dokumentace na nový web nebo návrh reklamních kampaní.

Jak postupujeme

analzya-webu

Data, data, data!.

Poprosíme vás o maximum dat, která máte ke zkoumanému webu nebo reklamní kampani k dispozici. Nejčastěji Google Analytics, reklamní systémy AdWords a Sklik, interní statistiky webu a podobně. Ke všem informacím se chováme jako k citlivým a používáme je jen pro sestavení analýzy.
myslíme-na-chyby-a-neobv

Zpověď.

Na osobním setkání vás podrobíme spoustě zvídavých otázek. Potřebujeme zjistit, jakým způsobem vaše firma pracuje, jaké má zákazníky a jak k nim přistupujete. Chceme dopodrobna poznat vaše služby nebo výrobky, jejich výhody i slabé stránky oproti konkurenci.
Audit a odborná konzultace pro B2B firmy

Vypracování analýzy.

Některý z našich specialistů se ponoří do hluboké práce, aby zjistil o vašem podnikání a reklamní prezentaci co nejvíc užitečných informací. Našimi zbraněmi jsou znalosti a zkušenosti v online marketingu a nadhled nad vaším podnikáním.
konzultace-specialisty

Prezentace.

Závěry analýzy prezentujeme osobně. Často je užitečné seznámit s analýzou větší počet lidí ve firmě. Díky osobní prezentaci můžeme rychle a srozumitelně vysvětlit podrobnosti a odpovědět na otázky.
CHCI TUTO SLUŽBU
Máme zkušenosti s analýzami od více agentur. U Atlanticu na mě udělal dojem jak rozsah analýzy, tak interpretace zjištěných poznatků.
Vlado Murár, Senior Marketing Manager, TEDOM

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.