Komunikační strategie a vizuální styl PSí Hubík
Pro nejznámějšího českého výrobce motooblečení „PSí Hubík“ jsme navrhli zcela novou komunikační strategii, která je postavená na největší přidané hodnotě produktů PSí Hubík, a to je „motooblečení na míru„. Základem vizuální komunikace je emoční koláž s metrem a slogan „Oblečeme každého“.
Postupný vývoj hlavního komunikačního prvku.
Přínos: Vyjádření nadšení několika desítek návštěvníků obchodů na nový, přehledný katalog s věrohodnými barvami.
Rozpracování komunikační strategie do vizuálního stylu, médií.
Tento vizuální styl jsme dále rozvíjeli a používali jako obsah mediaplánu jak v tištěné inzerci, tak online motorkářsky zaměřených magazínech a severech. V jednotném vizuálním stylu jsou navrženy i produktové katalogy, štítky oblečení a další firemní materiály.
K motosportu patří emoce, snažili jsme se je dostat i do jednotlivých sekcí katalogu tak, aby značka PSí a její produkty v zákazníkovi vyvolaly zájem a rozhodnutí pořídit si právě tuto značku. Tuto značku používá i jediný český jezdec MotoGP Karel Abrahám.