Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Čím jednodušší a lepší marketingovou strategii máte, tím dříve budete prodávat vaše produkty. Pečlivě zpracovaný plán šetří peníze a umožní efektivně oslovit vaše zákazníky.

Na jaké otázky vám marketingová strategie odpoví?

  • ujasní vám marketingové a komunikační cíle
  • konkretizuje cílovou skupinu
  • definuje, co přesně chcete cílové skupině říci a jak jí to chcete říci
  • vyměří časový harmonogram jednotlivých komunikačních kroků
  • určí rozpočet na dané časové období marketingových aktivit

Jak postupujeme při sestavování marketingové strategie?

Nejprve vám pomůžeme definovat cílové skupiny a cíle, následně navrhneme formy efektivního oslovení, mediální plány, kreativní zpracování, připravíme návrh na podporu prodeje a zvolíme metody pro následné vyhodnocení efektivity strategie.

Data pro naplánování kampaně „necucáme z prstu“, ale plánujeme na základě jasných a prokazatelných čísel. Pro plánování a přesné zacílení využíváme monitoring mediálních investic vaší konkurence, vlastní nástroje CPT Rank Software, CPC Online Rank atd.

  1. analyzujeme situaci
  2. definujeme cílovou skupinu
  3. definujeme cíle
  4. zvolíme nástroje komunikace
  5. vytvoříme harmonogram
  6. změříme efektivitu

 

Chcete se o pojmu marketingová strategie dozvědět více? Začtěte se v našem blogu.

CHCI TUTO SLUŽBU

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.