Mamaison Hotels & Residences – firemní identita
Zúčastnili jsme se výběrového řízení nové firemní identiy sítě hotelů Mamaison. Společnost Mamaison chtěla omladit a modernizovat značku a celkem z deseti reklamních agentur uspěl náš návrh speciálního vzorku, „červeno-zlaté tapety“, který přesně charakterizuje styl a kvalitu hotelů.
Tento vzorek se dá výborně rozpracovávat do veškerých tiskovin, inzerce a interiéru hotelů. Kombinace vzorku, zlaté a červené barvy s ČB fotografiemi působí luxusně a sjednocují všechny hotely, které jsou na jedinečných místech mnoha nejprestižnějších měst střední a východní Evropy, například v Praze, Moskvě, Varšavě, Bratislavě nebo Budapešti.
Při vytváření brožury jsme využili parciální lak a pauzovací papír, díky tomu působí brožura exklusivním dojmem.
Pro síť hotelů jsem navrhovali několik PPC kampaní. Návrhy prvně skicujeme na papír, pak realizujeme.