Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Pro jednoho z největších výrobců textilního potrubí jsme vytvářeli zcela novou firemní identitu. Od redesignu loga, nového vizuálního stylu, přes veškeré firemní materiály, včetně webových stránek a SEO optimalizace.

Nejprve jsme navrhli několik logotypů značky Příhoda. Logotypy vycházejí z vlastností produktu – lehkost, estetika, ekologie. Po výběru loga následovali návrhy a finální výběr firemní identity, která opět koresponduje se zadáním – lehkost.

 

 

 

Mimo logo a vizuální identitu jsme vytvořili i image fotografie.

 

 

V průběhu let vznikají nové tiskoviny.

 

Podobné reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.