Máte komunikační oddělení a zatím neuvažujete o outsourcingu? Využijte možnost konzultace s našimi specialisty, kteří Vám zpracují odborný audit komunikace Vaší společnosti.
Komunikační audit pomůže Vaší společnosti odhalit slabé stránky v kampani. Díky zpětné vazbě od našich odborníků na B2B komunikaci můžete efektivně vylepšit Vaší komunikační kampaň tak, že budou spokojeni nejen Vaši zaměstnanci, ale také obchodní partneři a jistě se Vám podaří oslovit také média.
Ke každému bodu nabídky komunikace pro B2B firmy lze zařadit konzultaci, na které získáte analýzu aktuálního stavu a pak také návrh řešení slabých stránek v komunikaci Vaší firmy. Podělíme se s Vámi o naše know-how a doporučíme, jak komunikovat.
I když máte tým specialistů na marketing B2B firem, rada od odborníků „zvenčí“ Vám může otevřít nové možnosti a poskytnout cennou zpětnou vazbu.
Základem účinné komunikace B2B firem je dobře nastavená a udržovaná firemní kultura a s tím související zapamatovatelný brand.