Nemáte jednotný vizuální styl? Jak Vás poznají zákazníci? Pokud máte nejednotně ujasněnou firemní filozofii, je zapotřebí si udělat jasno. Vnímání firmy podtrhne například důsledné používání firemních vizuálů v prostorách firmy i v jejím okolí a také dresscode, ať už jde o pracovní oděvy zaměstnanců ve výrobě nebo stejnokroj u dalších pracovníků.
Firemní hodnoty a filozofie
jsou oblasti, které je nutné stanovit ještě před začátkem komunikace. Pomůžeme Vám s definicí základních pojmů, zapracujeme je do korporátního stylu a Vám šířit Vaše hodnoty mezi zaměstnance i veřejnost.
Korporátní identita v prostorách firmy
podtrhne Vaši firemní kulturu. Firemní architektura doplněná o prvky Vašeho brandingu bude denně na očích nejen zaměstnancům, ale i všem návštěvám ve Vaší společnosti. Atlantic tým Vám pomůže ve spolupráci s architektem adekvátní řešení, které bude vkusné a funkční.
Exteriér firmy a navigační systém
musí být sladěn ve firemních barvách a obsahovat relevantní informace. To je zejména název firmy (či její logo). V případně navigačního systému důmyslně vyberte strategické pozice, odkud budete o místě Vaší společnosti informovat.
Dresscode
Vám pomůže podpořit firemní kulturu. Zajistíme Vám veškerý textil pro Vaše zaměstnance – od triček a pracovních oděvů ve výrobě až po vkusný stejnokroj recepčních.
Firemní kultura není imaginární a neuchopitelný pojem. Je to soubor hodnot a chování Vaší společnosti, jde o podklad pro komunikaci, kterou vedete jak ke svým zaměstnancům, tak i za brány Vaší společnosti. Spousta firem tuto věc podceňuje a to není dobrý přístup.
TIP! Pečlivě zvolený a dodržovaný branding vytvoří spolu s firemní kulturou Vaší B2B společnosti bezvadnou výchozí pozici pro interní i externí komunikaci.