Marketingová strategie – zlatá rybka Atlantic plní první přání
Už víte, co Vás v roce 2015 čeká? Máte již připravený plán, který Vám pomůže splnit Vaše stanovené cíle? Pokud máte za to, že se Vás tyto aktivity netýkají, rádi Vás přesvědčíme o opaku.
Naše zlatá rybka plní první přání a je připravena poradit s přípravou plánu letošních komunikačních aktivit na míru Vaší společnosti. Jestliže jste již marketingový plán připravili, využijte naší nabídky a konzultujte s námi zamýšlené aktivity. Tým specialistů Atlantic Vám připraví jednotný a přehledný plán Vašich ročních kampaní, které povedou k úspěšnému budování značky, zvýšení povědomí o Vaší činnosti či podpoře prodeje Vašich produktů a služeb.
Čím jednodušší a lepší marketingovou strategii máte, tím dříve budete prodávat vaše produkty. Marketingová strategie představuje jednotnou, srozumitelnou a realizovatelnou koncepci, jak oslovit vašeho zákazníka.
Na jaké otázky vám marketingová strategie odpoví?
ujasní vám marketingové a komunikační cíle
konkretizuje cílovou skupinu
definuje, co přesně chcete cílové skupině říci a jak jí to chcete říci
vyměří časový harmonogram jednotlivých komunikačních kroků
určí rozpočet na dané časové období marketingových aktivit
Jak postupujeme při sestavování marketingové strategie?
Nejprve vám pomůžeme definovat cílové skupiny a cíle, následně navrhneme formy efektivního oslovení, mediální plány, kreativní zpracování, připravíme návrh na podporu prodeje a zvolíme metody pro následné vyhodnocení efektivity strategie.
Data pro naplánování kampaně „necucáme z prstu“, ale plánujeme na základě jasných a prokazatelných čísel. Pro plánování a přesné zacílení využíváme monitoring mediálních investic vaší konkurence, vlastní nástroje CPT Rank Software, CPC Online Rank atd.
- analyzujeme situaci
- definujeme cílovou skupinu
- definujeme cíle
- zvolíme nástroje komunikace
- vytvoříme harmonogram
- změříme efektivitu