Proč reklama v rádiu?
Lidé tráví stále více času v autech. Tento čas (např. při cestě do a z práce, cestováním za dovolenou atd.) pak využívají právě k poslechu rádia. Rozhlas tak může navázat s posluchači důvěrnější vztah než třeba reklama v TV.
Potřebujete-li zvýšit budování podvědomí o značce, je pro vaši kampaň rozhlas tím nejvhodnějším nástrojem. Reklama v rádiu zajišťuje opakování vaší reklamy, a tím lepší zapamatování reklamního sdělení. Prostřednictvím rozhlasového spotu tak informujete o novinkách, akčních nabídkách, chystaných promo akcích, dnech otevřených dveří apod. S reklamou v rozhlase pomůžete posluchačům vybudovat blízký vztah nejen k samotné značce, ale posílíte i image známého a důvěrného prvku v jejich životě.
Inzerce v rozhlase je rychlý a pružný mediální nástroj
Inzerce v rádiu jako selektivní médium dobře zasahuje vybrané cílové skupiny. Těmi mohou být obecně dané regiony, případně zájmově orientované skupiny.
Sdělení pro cílové skupiny je tak díky rozhlasu rychle a pružně medializováno.
Reklamním sdělením v podobě spotů zacílíte jak pomocí četnosti opakování, zařazení ve vysílacím čase, tak i např. zvolením konkrétních dnů v týdnu.
Vaším sdělením byste měli posluchače zaujmout v relativně krátkém reklamním spotu.
Reklama v rádiu nejlépe funguje jako doplňkové médium k jiné formě propagace.
Víte, že: Rádio je druhým nejoblíbenějším médiem v ČR (po TV)? Lidé ho poslouchají více než 5 hodin denně, týdně ho poslouchá 86% lidí.
V Atlanticu:
Vytváříme reklamní audio spoty, podkladové melodie, sponzorské vzkazy, jingle a upoutávky.
Zajišťujeme lokální, regionální i celoplošné kampaně na nejúspěšnějších rozhlasových stanicích.
Rádio spot pro 5D cinema MAXIM.
Rádio spot Meteor autodíly.
Rádio spot Inova okna.