Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Úspěšná reklamní kampaň je tvořena z dobré reklamní strategie, kreativního konceptu a vhodně zvolených médií a komunikačních kanálů.

Reklamní kampaně tvoří náš tým reklamních kreativců, který vymyslí a zpracuje kreativní koncept reklamní kampaně s jasnou nosnou myšlenku tak, aby cílová skupina obsah sdělení snadno pochopila, přijala a ztotožnila se s ním. Tým stratégů a mediálních plánovačů vám připraví vhodný strategický mediaplán s ideálním poměrem investice, vhodnosti médií, ceny za oslovení 1 osoby a vhodným načasováním reklamní kampaně. Každou reklamní kampaň monitorujeme, evidujeme a pravidelně vám předáváme výstupy formou média reportů.

Cesta k úspěšné reklamní kampani? Mít jasno v základních otázkách

  • koho chcete oslovit
  • kdy ho chcete oslovit
  • co mu chcete říci
  • co si má zapamatovat
  • kam ho chcete nasměrovat
  • jak navázat na vaši komunikační strategii

 

planovani_medialnich_investic

Jaké informace společně zjistíme

  • jaké jsou marketingové a komunikační cíle vaší kampaně
  • kdo je vaše cílová skupina
  • co chcete cílové skupině sdělit
  • kdy je nejvhodnější doba pro spuštění reklamní kampaně
  • jaká jsou nejvhodnější média pro úspěšné oslovení vaší cílové skupiny

Poté následuje

K čemu se reklamní kampaň využívá

  • podpoře nového produktu, nové značky
  • připomínající kampaň – k připomenutí produktu, značky, služby
  • oznámení nového prodejního místa
  • předání informací o slevě či akci

Na základě rozpočtu, vašich představ (potřeb) a našich zkušeností vám navrhneme realizaci reklamní kampaně na míru. Vybereme pro Vás optimální média a navrhneme způsob komunikace s ohledem na cílovou skupinu, kterou chcete oslovit.

Média vhodná pro reklamní kampaň

  • rádio (celorepublikové, regionální)
  • tištěná média – celostátní, regionální deníky, týdeníky, noviny a magazíny zdarma do schránek, odborné časopisy (celorepublikové, regionální)
  • outdoor – billboardy, bigboardy, megaboardy, citylighty CLV, dopravní prostředky MHD, média v prostorách zastávek MHD a metra, bannery, lavičky, MediUpy, mostní panely, mobilní média
  • internet – statické nebo interaktivní flash bannery umístěné na serverech a webových stránkách, které daná cílová skupina navštěvuje, PPC kampaně
  • direct marketing – přímá distribuce – roznos letáků a ostatních reklamních materiálů do domácností či firem
  • sociální sítě – Youtube, Facebook, Twitter
  • PPC (Google, Seznam)

 

komunikacni_strategie_czechspecialist

Na základě našich zkušeností doporučujeme pro reklamní kampaně využívat vždy minimálně dvou distribučních médií. V naší reklamní agentuře máme přehled o aktuálních médiích jak celorepublikových, tak v jednotlivých regionech. Známe jejich náklady, návštěvnost, čtenost, a proto jsme schopni dle Vašeho oboru podnikání a místa styku se zákazníkem nakombinovat ideální varianty použití médií pro vaši reklamní kampaň.

Pro reklamní kampaně doporučujeme využívat minimálně dvou komunikačních médií.

Postup výběru vhodných médií

  • příprava mediaplánu, kalkulace
  • úpravy, schválení mediaplánu
  • zajištění realizace kampaně ve vybraných médiích (smlouvy, termíny inzerce, výlep reklamních ploch atd.)

Každá reklamní kampaň musí mít cíl. Abychom věděli, zda k danému cíli směřujeme, a zda jsme ho dosáhli, provádíme v Atlanticu dva typy vyhodnocení:

1. Průběžné vyhodnocení reklamní kampaně

Průběžné vyhodnocení kampaně představuje především kontrolu hlavních bodů kampaně, tedy:

  • zda se inzerce a reklama zobrazuje na místech, kde byla zamýšlena
  • jak na ni reagují potenciální nebo stávající zákazníci, případně jak na ni reagují návštěvníci webových stránek
  • jak se vyvíjí rozpočet a jeho spotřebovaná část

2. Konečné vyhodnocení reklamní kampaně

Hlavním smyslem vyhodnocení reklamní kampaně je vyhodnocení jak jejích hlavních cílů, tak i jejích vedlejších cílů. Dalším bodem je vyhodnocení rozpočtu a nákladů na jednoho osloveného / získaného člověka.

Vyhodnocujeme otázky jako:

  • zda bylo dosaženo cílů
  • kolik lidí reklamu vidělo
  • kolik stálo oslovení jednoho člověka
  • kolik stálo získání jednoho zákazníka
  • z kolika procent byl vyčerpán rozpočet
  • zda byla reklamní média zvolena optimálně
  • jaké poznatky si vzít do přípravy další reklamní kampaně
CHCI TUTO SLUŽBU

Reference

V reklamní a komunikační agentuře Atlantic jsme za poslední rok realizovali více než 600 úspěšných projektů. V portfoliu máme české i zahraniční klienty a k zakázkám přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní projekty.