Externí komunikace B2B firem

Udržujete s okolním světem dlouhodobě dobré vztahy? Pro Vaši společnost je velice důležité zvýšit povědomí o Vaší činnosti u širší veřejnosti. Nemusí jít jen o Vaše zákazníky, ale také o potenciální kandidáty na pracovní místa ve Vaší společnosti. Bez povšimnutí nesmí zůstat ani odborná veřejnost či lidé ve městě, kde máte provozovnu. Na všechny tyto skupiny byste měli myslet při přípravě Vaší externí komunikace.

Dejte o sobě vědět prostřednictvím média relations, internetové stránky a blogu, sociální sítě, inzerce a reklamy, akce pro různé cílové skupiny, veletrhy a exhibice i sponzoring různých neziskových činností.

Média relations

Média relations neboli vztahy s médii jsou důležitou součástí Vašeho komunikačního mixu. Pokud máte nějakou novinku, připravíme Vám seznam relevantních médií, která by Vaše aktualita mohla zajímat. Zpracujeme Vám profesionální tiskovou zprávu a fotodokumentaci k Vašemu sdělení.

Internetové stránky a blog

Dobře zpracované internetové stránky a blog Vám zajistí opakovanou návštěvnost webu a zájem o Vaši společnost. Základem úspěšného webu B2B společnosti je srozumitelný obsah se sekcí pro novinky z dění firmy či v oboru.

Sociální sítě

Sociální sítě B2B firmám pomohou šířit dobré jméno, budovat značku a také informovat o novinkách ve společnosti. Efektivní je také komunikace na sociálních sítích ve vztahu k novým zaměstnancům a potenciálním vhodným kandidátům z oboru.

Inzerce a reklama

Inzerce a reklama, tedy tištěné inzeráty, on-line bannery, ale také outdoorová reklama, Vám pomůže zviditelnit se. Poutavou a vkusnou grafiku Vám připraví naši kreativní grafici.

Eventy

Eventy pro různé cílové skupiny jsou důležitou součástí komunikačního mixu, která Vám umožní osobní setkání s Vašimi zákazníky, ale také potenciálními kandidáty na volné pracovní pozice, nebo lidé z okolí, pro které chcete být dobrým sousedem. Stejně účinným nástrojem pro Vaši externí komunikaci jsou soutěže a hry.

Veletrhy a exhibice

Veletrhy a exhibice si pečlivě vybírejte a navštěvujte jen ty, které Vám umožní se co nejvíce přiblížit k Vaší cílové skupině, ať už se jedná o zájemce o práci nebo zákazníky.

Sponzoring

Sponzoring je v pro B2B firmy efektivním nástrojem externí komunikace. Corporate Social Responsibility (CSR) neboli Společenská odpovědnost firem Vás zviditelní v pozitivním světle. Náš tým Vám může pomoci navrhnout vhodné subjekty pro podporu a pomůže s administrativou kolem sponzorských darů.

Nenechávejte externí komunikaci až na dobu, kdy „hoří“ a zásobujte veřejnost novinkami z dění ve Vaší společnosti pravidelně.

Nezapomínejte při komunikačních aktivitách také na Vaše zaměstnance a dávejte jim pravidelné informace o dění ve Vaší společnosti. Vaše pozornost by měla směřovat také na interní komunikaci.

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení