Čím jednodušší a lepší marketingovou strategii máte, tím dříve budete prodávat vaše produkty. Pečlivě zpracovaný plán šetří peníze a umožní efektivně oslovit vaše zákazníky.
Na jaké otázky vám marketingová strategie odpoví?
- ujasní vám marketingové a komunikační cíle
 - konkretizuje cílovou skupinu
 - definuje, co přesně chcete cílové skupině říci a jak jí to chcete říci
 - vyměří časový harmonogram jednotlivých komunikačních kroků
 - určí rozpočet na dané časové období marketingových aktivit
 
Jak postupujeme při sestavování marketingové strategie?
Nejprve vám pomůžeme definovat cílové skupiny a cíle, následně navrhneme formy efektivního oslovení, mediální plány, kreativní zpracování, připravíme návrh na podporu prodeje a zvolíme metody pro následné vyhodnocení efektivity strategie.
Data pro naplánování kampaně „necucáme z prstu“, ale plánujeme na základě jasných a prokazatelných čísel. Pro plánování a přesné zacílení využíváme monitoring mediálních investic vaší konkurence, vlastní nástroje CPT Rank Software, CPC Online Rank atd.
- analyzujeme situaci
 - definujeme cílovou skupinu
 - definujeme cíle
 - zvolíme nástroje komunikace
 - vytvoříme harmonogram
 - změříme efektivitu
 
Chcete se o pojmu marketingová strategie dozvědět více? Začtěte se v našem blogu.