Chcete poradit s projektem?
Rádi Vám poradíme.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Pořadatel koncertu zpěváka Petra Kapinuse nás přizval na pomoc s komunikační kampaní v regionu. Kapacita akce čítala 2 000 fanoušků, proto bylo potřeba s vhodným načasováním využít různé komunikační kanály a oslovit veřejnost.

Vedle placené reklamy jsme vytvořili komunikační plán směřující na lokální média v kombinaci s facebookem. Na facebooku jsme kromě placeného příspěvku promujícího event denně publikovali zajímavost ze zpěvákova života nebo ze zákulisí kapely. Organizovali jsme také soutěže pro fanoušky. Mix služeb završil tisk plakátů, vstupenek a dalších tiskovin a také výlep billboardů či realizace zpěvníku.

Kapacita akce čítala 2 000 fanoušků, proto bylo potřeba s vhodným načasováním využít různé komunikační kanály.